printlogo


کد خبر: 213054تاریخ: 1398/9/4 00:00
اخبار

* ادعای خواهر هافبک پیشین استقلال؛ برادرم زنده است!
خواهر هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال مدعی شد برادرش در تصادف سال گذشته جان خود را از دست نداده و هنوز زنده است. ماه مه ‌2018 (اواخر اردیبهشت‌ماه 1397) بود که اعلام شد جی‌لوید ساموئل، مدافع پیشین تیم‌ملی فوتبال ترینیداد و توباگو در 37 سالگی جان خود را در سانحه رانندگی دلخراشی از دست داده است. خواهر مدافع پیشین تیم‌های استون‌ویلا و بولتون اما اکنون مدعی شده برادرش هنور زنده است و همسر جی‌لوید ساموئل را متهم به ساخت تصادف ساختگی به منظور کلاهبرداری از بیمه و دریافت پول از آن کرد. « لسلی آن ساموئل» با انتشار نامه پزشکی قانونی که در آن توضیح داده شده چگونه با استفاده از اطلاعات ثبت‌شده از طریق دندانپزشکی و رادیوگرافی‌های انجام‌شده در بیمارستان وارینگتون در 17 مه ‌2018 بقایای جسد جی‌لوید شناسایی شده، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نوشت: «جی‌لوید! ما بزودی تو را در همین دنیا خواهیم دید. جی‌لوید! برادرم! می‌دانم زنده هستی و حالت خوب است. ما می‌دانیم DNA موجود، DNA تو نیست. صد درصد این گزارش دروغ است».
***
* بازیکن دوپینگی فوتسال مواد نیروزا مصرف نکرده بود!
بازیکن دوپینگی فوتسال به دلیل مصرف دارویی خارج از مسائل ورزشی با مثبت شدن آزمایش خود روبه‌رو شده است. به گزارش ایسنا، یکی از بازیکنان مطرح فوتسال ایران که در تیم مس‌سونگون توپ می‌زند به دلیل دوپینگ فعلا به مدت 4 سال از همراهی تیمش محروم شده است. با این حال شنیده می‌شود این بازیکن مدارک مستندی ارائه کرده تا دوپینگی نبودن خود را ثابت کند. این بازیکن دارویی خارج از مصارف ورزشی و برای درمان بیماری خود مصرف کرده که هیچ ارتباطی با ورزش ندارد و از سوی دیگر این دارو را بدون نظر پزشک تیم و تحت نظر پزشک شخصی خود استفاده کرده تا همین عامل باعث شود آزمایش دوپینگی که بلافاصله پس از استعمال این دارو انجام شده مثبت باشد.
***
* رسانه بلژیکی: ایران ویلموتس را برکنار می‌کند و سراغ برانکو می‌رود
یک رسانه بلژیکی عنوان کرد مارک ویلموتس در حال برکناری از تیم‌ملی ایران است.‌ سایت اسپورسا بلژیک با استناد به اخباری که یکی از رسانه‌های ایرانی عنوان کرد از قطع همکاری فدراسیون فوتبال ایران و مارک ویلموتس خبر داد. این سایت نوشت: شواهدی در دست است که این سازمان و مربی بلژیکی برای اتمام زودتر از موعد همکاری و قرارداد به توافق رسیده‌اند، زیرا تیم ایران بعد از شروعی ضعیف در مرحله انتخابی جام‌جهانی به حذف از ادامه مسابقات تهدید می‌شود. این سایت افزود: مارک ویلموتس که کمتر از یک سال است مربی تیم‌ملی ایران است، شروعی امیدوارکننده داشت اما در ماه‌های گذشته اوضاع خراب شد. چند هفته قبل این خبر اعلام شد که ویلموتس به‌خاطر عدم پرداخت حقوقش می‌خواهد قرارداد خود را فسخ کند. حالا هم خبر می‌رسد که فدراسیون فوتبال ایران می‌خواهد مربیش را از کار برکنار کند. این سایت در ادامه عنوان کرد در صورتی که این اتفاق بیفتد، فدراسیون فوتبال ایران احتمالا سراغ برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات خواهد رفت. البته در این‌باره فدراسیون هنوز سکوت کرده است.
***
* هو شدن ۹۰ دسیبلی بیل در برنابئو
همان‌طور که انتظار می‌رفت هواداران رئال‌مادرید به حاشیه اخیر گرت بیل، ستاره ولزی تیم‌شان واکنش شدیدی نشان دادند. پس از صعود ولز به رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ بود که بیل به همراه هم‌تیمی‌هایش این صعود را با پرچمی جشن گرفت که روی آن نوشته شده بود: «ترتیب اولویت: ولز، گلف، رئال‌مادرید»؛ اشاره‌ای به علاقه زیاد بیل به بازی گلف که گفته می‌شود دلیل مصدومیت‌های متعدد او در فصول اخیر بوده و همین مسأله باعث ناراحتی مدیران و هواداران رئال شده بود، طوری که به دنبال فروش او در تابستان گذشته بودند اما او در نهایت در برنابئو ماند.
در شروع بازی شنبه‌شب رئال برابر سوسیه داد، زمانی که گوینده ورزشگاه در حال خواندن اسامی بازیکنان دو تیم بود، بعد از اعلام نام بیل، هواداران با تمام قدرت ستاره ولزی را هو کردند، به طوری که صداسنجی که در ورزشگاه استفاده شد، میزان صدای ۹۰ دسیبل را نشان داد؛ شدتی که کمی کمتر از صدای تولید شده در یک کنسرت موسیقی (حدود ۱۱۰ دسیبل) بود.

Page Generated in 0/0120 sec