printlogo


کد خبر: 213075تاریخ: 1398/9/4 00:00
اخبار

تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله میرمحمدی
حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم پرهیزکار آیت‌الله حاج سیدابوالفضل میرمحمدی را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر حکیم انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم پرهیزکار آیت‌الله آقای حاج سیدابوالفضل میرمحمدی رحمت‌الله‌علیه را به خاندان مکرم و فرزندان محترم و دیگر بازماندگان و به همه‌ ارادتمندان و دوستان ایشان تسلیت عرض می‌کنم. این عالم بزرگوار عمر با برکتی را با نزاهت و سلامت نفس گذرانیده و در دوران جمهوری اسلامی منشأ خدمات بوده‌اند، سال‌ها نمایندگی در مجلس خبرگان و عضویت در شورای عالی قضایی و نیز اشتغال در دانشگاه در شمار مسؤولیت‌های ایشان بود. از خداوند متعال مغفرت و رحمت و حشر با اجداد طاهرین را برای ایشان مسألت می‌نمایم.
سیدعلی خامنه‌ای
۳ آذر 98
همچنین مراسم بزرگداشت آن مرحوم از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ پس از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.
***
مسیرهای راهپیمایی امروز تهران
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای مسیرهای اجتماع مردم تهران که با سخنرانی فرمانده کل سپاه برگزار می‌شود را اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن اطلاعیه شماره 2 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است: به دنبال اطلاعیه شماره یک این شورا درباره برگزاری «اجتماع بزرگ خودجوش مردمی حمایت از امنیت و آرامش و اقتدار کشور» در  روز دوشــنبـه چـهارم آذرماه 1398، مردم فهیم و بصیر و لحظه‌شناس تهران  پس از راهپیمایی از مسیرهای چهارگانه ذیل، رأس سـاعـت14:30 در میدان انقلاب اسلامی تجمع خواهند کرد.
مسیر شماره یک: از شمال (خیابان کارگر شمالی تقاطع بلوار کشاورز به سمت میدان انقلاب)
مسیر شماره 2: از جنوب (میدان حر، خیابان کارگر جنوبی به سمت میدان انقلاب)
مسیر شماره 3: از شرق (میدان فردوسی خیابان انقلاب  به سمت میدان انقلاب)
مسیر شماره 4: از سمت غرب (چهارراه نواب تقاطع خیابان آزادی به سمت میدان انقلاب)
شایان ذکر است سخنران این مراسم سردار سرلشکر پاسدار دکتر حسین سلامی، فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و  مداح حاج سعید حدادیان است.
 

Page Generated in 0/0096 sec