printlogo


کد خبر: 213449تاریخ: 1398/9/13 00:00
اخبار

دیدار خانواده شهید «مرتضی ابراهیمی» با رهبر انقلاب
خانواده شهید مدافع امنیت «مرتضی ابراهیمی» طی روزهای گذشته با رهبر حکیم انقلاب اسلامی دیدار کردند. به گزارش تسنیم، پدر شهید مدافع امنیت مرتضی ابراهیمی از دیدار خانواده این شهید با حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این دیدار 10 آذر قبل از نماز ظهر و عصر انجام شد. در این دیدار رهبر انقلاب، خانواده شهید را مورد تفقد قرار دادند و گفت‌وگوی کوتاهی نیز با ما داشتند. وی افزود: حضرت آقا فرزند نوزاد شهید را هم مورد تفقد قرار دادند و در گوش نوزاد اذان گفتند. پدر شهید ابراهیمی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در این دیدار دو جلد قرآن کریم نیز به خانواده شهید هدیه دادند. شهید «مرتضی ابراهیمی» فرمانده گردان امام حسین(ع) ملارد بود که در جریان ناآرامی‌های اخیر این شهرستان در دفاع از امنیت و حفظ اموال عمومی به‌دست آشوبگران به شهادت رسید.
***
انهدام یک شبکه ضدانقلاب توسط وزارت اطلاعات در آستانه ۱۶ آذر
سربازان گمنام امام زمان(عج) با اقدامات اطلاعاتی، اعضای اصلی یکی از شبکه‌های ضدانقلاب را که درصدد اخلال و ایجاد درگیری در روز 16 آذر به‌مناسبت روز دانشجو در دانشگاه‌های تهران و برخی شهرستان‌ها بودند، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند. این شبکه در اعتراضات اخیر به طرح سهمیه‌بندی بنزین، قصد داشت با کشاندن برنامه دانشجویان دانشگاه تهران به بیرون دانشگاه، اخلال ایجاد کند که با هوشیاری دانشجویان متعهد و نهادهای ذی‌ربط خنثی شدند همچنین برخی عناصر مرتبط با این شبکه شناسایی شدند که پس از تشریفات قانونی، نتایج آن متعاقباً به اطلاع ملت عزیزمان خواهد رسید.
***
توضیح استاندار تهران درباره خسارت اغتشاشات اخیر
استاندار تهران به بیان آماری از میزان خسارات وارد شده در اعتراضات اخیر در پی گرانی بنزین در استان تهران پرداخت و اظهار کرد: در استان تهران ۲۹ جایگاه سوخت دچار حریق شد و بیش از ۱۴۰ شعبه بانک آسیب‌ جدی دید. همچنین ساختمان‌های فرمانداری در برخی شهرستان‌ها بین ۱۰ تا ۱۵ درصد دچار خسارت شد و ۴۷ فروشگاه زنجیره‌ای در استان تهران بعضا دچار حریق شده یا از اقلامی که در فروشگاه وجود داشته، برداشته شده است. انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به تعداد افراد بازداشت شده در جریان اعتراضات هفته‌های گذشته گفت: بر اساس آمارهای اولیه ۲۰۲۱ نفر در جریان اعتراضات اخیر بازداشت شده بودند که بسیاری از آنها بلافاصله با یک بازجویی و به دستور محاکم قضایی آزاد شدند. بندپی ادامه داد: در جریانات اخیر در استان تهران، ما 2 شهید تقدیم کردیم و همچنین زخمی‌های نیروهای انتظامی بیشتر از زخمی‌های اغتشاشگران بوده است.
 

Page Generated in 0/0051 sec