printlogo


کد خبر: 213567تاریخ: 1398/9/17 00:00
کتاب

شعار سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران مشخص شد
شورای سیاست‌گذاری سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شعار این نمایشگاه را انتخاب کرد. به گزارش «وطن امروز»، اعضای شورای سیاست‌گذاری سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران، «کتاب یعنی زندگی» را به عنوان شعار این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب کردند. سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۲۶ فروردین تا ۵ اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
***
آغاز مجموعه نشست‌های «طعم کتاب»
نشست نقد و بررسی و جشن امضای کتاب «دو روایت از عکس»، نوشته ابراهیم حسن‌بیگی در ترنجستان سروش برگزار می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، این نشست با حضور ابراهیم حسن‌بیگی، نویسنده کتاب، سیدصادق رضایی، دبیر جایزه ادبی شهید اندرزگو و معصومه توکلی، کارشناس کتاب کودک و نوجوان روز یکشنبه ۱۷ آذر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در کافه کتاب ترنجستان سروش برگزار می‌شود. کتاب «دو روایت از یک عکس»، رمان نوجوان با موضوع وقایع دوره پهلوی است. این کتاب شهریور ۱۳۹۸ در نخستین دوره جایزه ادبی شهید اندرزگو به ‌عنوان یکی از 2 اثر برگزیده بخش کودک و نوجوان انتخاب شد. این نشست اولین برنامه از سلسله نشست‌های نقد کتاب‌های برگزیده جوایز ادبی با عنوان «طعم کتاب» به‌شمار می‌رود. هر جلسه از این نشست‌ها به صورت هفتگی با محوریت یکی از کتاب‌های برگزیده با حضور نویسنده کتاب و به میزبانی ماهنامه شیرازه کتاب و مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. گفتنی است ترنجستان سروش در خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فلسطین و ابوریحان واقع شده و حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
***
«سواد رسانه‌ای از منظر قرآن و روایات» در بازار نشر
کتاب «سواد رسانه‌ای از منظر قرآن و روایات» به اهتمام علی‌محمد فاطمی‌یگانه و توسط نشر «پشتیبان» بتازگی منتشر و روانه بازار کتاب شده است. به گزارش «وطن امروز»، کتاب «سواد رسانه‌ای از منظر قرآن و روایات» با تحلیل وجوه رسانه‌ای قرآن کریم و روایات اسلامی، تلاش می‌کند عناصر و ویژگی‌های قرآن کریم را به عنوان یک رسانه که آگاهی‌بخشی و هدایتگری از اهداف آن است، بازشناسی و شرح دهد. این کتاب به همت علی‌محمد فاطمی‌یگانه و دپارتمان ارتباطات و رسانه «انتشارات پشتیبان» تهیه و تدوین و روانه بازار کتاب شده‌ است.
 

Page Generated in 0/0056 sec