printlogo


کد خبر: 213649تاریخ: 1398/9/18 00:00
سلامت

اختصاص ۴۵۰ میلیارد تومان بودجه برای شیر مدارس
 ۴۵۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۹۹، به شیر مدارس اختصاص یافته است همچنین مدارس از پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز تا سقف الگوی مصرف معاف هستند. به گزارش تسنیم، در لایحه بودجه پیشنهادی دولت برای سال 99 آمده است: تمام واحدهای آموزش دولتی وزارت آموزش‌وپرورش از پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز در صورت رعایت الگوی مصرف معاف هستند. در جدول شماره 9 برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه، 450 میلیارد تومان به شیر مدارس اختصاص یافته است.
***
هشدار دامپزشکی به مردم: از خرید لاشه پرندگان مهاجر خودداری کنید
مدیرکل دامپزشکی استان مازندران نسبت به تبعات عرضه غیرقانونی لاشه پرندگان مهاجر هشدار داد و برخورد با مراکزی چون بازار پرنده‌فروشان فریدونکنار را مستلزم هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط دانست. سیدحسین رضوانی در گفت‌وگو با تسنیم گفت: زمستان، فصل شیوع بیماری‌های ویروسی چون گامبورو، نیوکاسل، برونشیت کمپلکس تنفسی و احتمالا آنفلوآنزا در میان پرندگان است. به همین دلیل به منظور پیشگیری از ورود و تکثیر ویروس و بیماری احتمالی از هموطنان عزیز خواهشمندیم  از صید، شکار، خرید و فروش و تماس با پرندگان مهاجر که می‌توانند ناقل این قبیل ویروس‌ها باشند خودداری کنند.
***
شکایت از رئیس سازمان محیط‌زیست به دنبال صدور مجوز پرورش تیلاپیا
وکیل پایه یک دادگستری به دنبال صدور مجوز پرورش و تکثیر ماهی تیلاپیا در کشور، از رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست شکایت کرد. «محمد داسمه» در گفت‌وگو با فارس، اعلام کرد: به دلیل صدور مجوز تکثیر و پرورش ماهی تیلاپیا به طور رسمی از عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست شکایتی به ثبت رسانده‌ام. این شکایت در دادسرای کارکنان دولت در جریان است. به گفته داسمه صدور مجوز تکثیر و پرورش ماهی تیلاپیا توسط رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست برخلاف مواضع و سیاست‌ و نظریات رسمی این سازمان طی سال‌های متمادی بوده است. 
 

Page Generated in 0/0067 sec