printlogo


کد خبر: 213760تاریخ: 1398/9/21 00:00
تلویزیون

یوتیوب برای بار چهارم صفحه پرس‌تی‌وی را بست
یوتیوب دسترسی به حساب‌های کاربری رسمی شبکه انگلیسی‌زبان پرس‌تی‌وی و اسپانیایی‌زبان هیسپان تی‌وی را بدون اطلاع قبلی مسدود کرد. به گزارش ایسنا، مدیر وب‌سایت پرس‌تی‌وی در این رابطه گفت: گوگل بدون هیچ‌گونه اطلاع قبلی، اکانت شبکه پرس‌تی‌وی را بست؛ این در حالی است که ما هرگز قانون و قاعده‌ای را در این پلتفرم، زیر پا نگذاشتیم و همیشه قوانین آنها را رعایت کردیم. حبیب عبدالحسین ادامه داد: معمولا قبل از آنکه کانالی را در یوتیوب مسدود کنند، پیام هشداری را ارسال می‌کنند اما درباره پرس‌تی‌وی، هیچ پیامی دریافت نشد و همزمانی آن با بسته شدن کانال یوتیوب هیسپان تی‌وی، نشان می‌دهد بحث محتوا نبوده و اشکالی که گرفته شد این بود که این دو کانال، متعلق به ایران هستند. وی تاکید کرد: این مساله بیشتر جنبه سیاسی دارد تا اینکه به محتوا مربوط باشد. مدیر وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی شبکه پرس‌تی‌وی گفت: این برای چهارمین‌بار است که شاهد مسدود شدن کانال یوتیوب پرس تی‌وی که نزدیک به ۱۸ هزار مشترک داشت، هستیم. 
***
آغاز تصویربرداری «نون.خ» در روستایی تاریخی
تصویربرداری فصل دوم سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی در کرمانشاه کلید خورد و بازیگران جدید نیز به این مجموعه اضافه شدند. به گزارش «وطن امروز»، فصل اول این سریال نوروز ۹۸ روی آنتن رفت و قرار است فصل دوم آن در ماه رمضان سال ۹۹ از شبکه یک سیما پخش شود.
 امیر وفایی، نویسنده این سریال، نویسندگی فصل اول این سریال و همچنین مجموعه «دورهمی» را هم بر عهده داشته است. همچنین مراسم رسمی آغاز تولید سریال در روستای پریان از منطقه دینه‌ور در شهرستان صحنه با حضور استاندار، فرماندار و مدیر شبکه یک انجام شد. گفتنی است روستای پریان و کندوله که این مجموعه در آنجا ضبط می‌شود از آثار تمدنی کرمانشاه هستند. اولین شاهنامه‌ای که به کردی ترجمه شده است در این خطه بوده است و از این شاهنامه و مشاهیر استان در سریال استفاده می‌شود.
 

Page Generated in 0/0067 sec