printlogo


کد خبر: 213773تاریخ: 1398/9/21 00:00
اخبار

والیبال ایران و فرانسه به توافق نرسیدند
فدراسیون های والیبال ایران و فرانسه برای برگزاری بازی دوستانه با هم به توافق نرسیدند. چندی پیش از سوی امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد احتمالا تیم ملی چند بازی دوستانه با یکی از تیم‌های مصر، تونس و قطر برگزار می‌کند. حالا خبر رسیده که فدراسیون فرانسه هم پیشنهاداتی برای برگزاری دوستانه با تیم ایران داشته است. پیمان اکبری، مربی تیم ملی والیبال ایران با تایید این خبر به فارس، گفت: فرانسوی‌ها پیشنهاداتی برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ایران داشتند اما برنامه آنها از نظر زمانی چندان برای ما مناسب نبود و این موضوع منتفی شد. مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا، 17 تا 22 دی‌ماه سال جاری در شهر جیانگمن چین برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله گروهی این رقابت‌ها، با تیم‌های چین، قزاقستان و چین‌تایپه هم گروه است.
***
امباپه به جای رئال سر از سیتی در می‌آورد؟
امباپه احتمال دارد تابستان آینده به جای انتقال به رئال مادرید، سر از منچسترسیتی درآورد. کیلین امباپه از ماه‌ها و هفته‌ها قبل مدنظر رئالی‌ها بوده است و به این دلیل هواداران پیش بینی کرده‌اند اگر در تابستان آینده این ستاره 20 ساله به ترک پاری‌سن‌ژرمن اقدام کند، احتمالا به تیم نخست شهر مادرید ملحق شود اما اکنون خبر می‌رسد منچسترسیتی مشتری مهم و جدید وی است. مجله فرانس‌فوتبال در این‌ باره گزارش داد پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن‌ها مدیریت باشگاهش را تحت فشار قرار داده تا تابستان آینده امباپه را به جمع نفراتش اضافه کند. این در حالی است که برخی رسانه‌ها در مادرید ادعا کرده‌‌اند فلوریننتو پرس، رئیس رئال حاضر است بابت وی بیش از 300 میلیون یورو
هزینه کند.
***
رئیس AFC جایزه عفیف را به دوحه برد!
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامى عجیب و بی‌سابقه جایزه بهترین بازیکن سال را در دوحه به بازیکن باشگاه السد تقدیم کرد. اکرم عفیف به دلیل حضور در اردوى تیم ملى قطر و مسابقات کشورهاى عربى در مراسم بهترین‌هاى سال آسیا غایب بود. برخلاف روال همیشگى، AFC جایزه را به بازیکن غایب در مراسم اختصاص داد اما در اقدامى عجیب‌تر روز گذشته شیخ سلمان رئیس بحرینى کنفدراسیون فوتبال آسیا در محل باشگاه السد قطر جایزه بهترین بازیکن سال را به این بازیکن اهدا کرد. این براى نخستین‌بار است که رئیس AFC در محل باشگاه یک بازیکن چنین جایزه‌اى را اهدا مى‌کند و از عجایب معادلات پیچیده فوتبال آسیاست. در این مراسم مسؤولان فدراسیون فوتبال قطر و برخى بازیکنان باشگاه السد نیز حضور داشتند.
***
اعلام لیست تیم‌ ملی کشتی فرنگی برای شرکت در تورنمنت ایتالیا
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در حالی نفرات اعزامی به تورنمنت بین‌المللی ایتالیا را مشخص کرد که طی آن 4 فرنگی‌کار راهی این کشور خواهند شد. تورنمنت بین‌المللی کشتی ایتالیا به عنوان یکی از میادین رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی اواخر دی ماه برگزار خواهد شد. در همین راستا کادر فنی با توجه به برنامه‌های خود برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی و تدارکاتی، در نظر دارد 4 فرنگی‌کار منتخب را به این تورنمنت اعزام کند. بدین ترتیب علیرضا نجاتی،  محمدعلی گرایی، سعید عبدولی و امیر قاسمی‌منجزی به عنوان فرنگی‌کاران اعزامی به این تورنمنت انتخاب شده‌اند که باید ۲۴ دی‌ماه در ایتالیا به میدان بروند. اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از لغو جام‌جهانی ۲۰۱۹ تهران تعطیل شد و کادر فنی اعلام کرد تا بعد از جام تختی اردوی دیگری نخواهد داشت. البته محمد بنا و همکارانش در نظر دارند ۱۰ روز قبل از اعزام فرنگی‌کاران به تورنمنت ایتالیا، یک اردوی ویژه را برای برخی نفرات منتخب برگزار کنند.

Page Generated in 0/0078 sec