printlogo


کد خبر: 213853تاریخ: 1398/9/23 00:00
با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) از مشکل کم‌آبی می‌گذریم

وزیر نیرو درباره مشکل کم‌آبی کشور اعلام کرد: در خشک‌ترین سال آبی 50 سال اخیر به سر می‌بریم و 340 شهر کشور با مشکل کم‌آبی مواجه بودند، البته با همراهی مردم و اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)، از این مشکل عبور می‌کنیم.
رضا اردکانیان گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های آب و برق کشور داشته است، البته همچنان نیازمند کمک این مجموعه بویژه در زمینه بهینه‌سازی استفاده از ظرفیت‌های موجود هستیم.
وی افزود: فراتر رفتن از تبیین این مفاهیم و پرداختن به ارتباطات میان‌بخشی، گام دوم و مهم‌تر محسوب می‌شود به این معنی که باید به تعریف تعاملات و برنامه‌ها بپردازیم تا شاهد هم‌افزایی اقدامات و در نهایت تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت در مسیر گام دوم انقلاب باشیم.
اردکانیان با بیان اینکه در هر 3 عرصه کاستی‌هایی داریم، گفت: البته مسیر بهبود اوضاع پیش روی ماست که با توجه به کارنامه موفق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) می‌توان از این ظرفیت مهم استفاده کرد.
وی با بیان اینکه روش‌های استفاده ما از منابع طبیعی بر نوعی بدمصرفی منطبق است، گفت: طرح‌های مختلفی برای تامین آب در اقصی نقاط کشور اجرایی می‌شود که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) نقش مهمی در این زمینه دارد.
وزیر نیرو ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) نقش بسزایی در توسعه زیرساخت‌های آب و برق کشور داشته ولی این عرصه کماکان نیازمند همکاری این مجموعه است و می‌توان امروز را زمان مدیریت بهینه ظرفیت‌های موجود دانست.
 

Page Generated in 0/0065 sec