printlogo


کد خبر: 213861تاریخ: 1398/9/23 00:00
تشکر ویژه مدیرعامل شرکت هفت‌تپه از ‌‌رئیس قوه‌قضائیه

مدیر‌عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه گفت: پشتیبانی ریاست ‌قوه‌قضائیه از بخش تولید موجب شده از تعطیلی برخی واحدهای تولیدی از جمله شرکت نیشکر هفت‌تپه که دارای مشکل مالی و بدهی‌اند جلوگیری شود. امید اسدبیگی در گفت‌وگو با تسنیم از تعامل خوب آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی‌، رئیس قوه‌قضائیه با بخش تولید قدردانی کرد و گفت: پشتیبانی و تعامل خوب رئیس ‌قوه‌قضائیه با بخش تولید بویژه شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه موجب شده واحدهای تولیدی از جمله این شرکت که با مشکل مواجه هستند با چشم‌انداز روشن به فعالیت ادامه دهند. اسد‌بیگی افزود: با تدبیر قوه‌قضائیه از بیکاری هزاران کارگر شاغل در واحدهای تولیدی سراسر کشور جلوگیری شد که جای تقدیر دارد.
گفتنی است 43 روز پس از سفر رئیس قوه‌قضائیه به استان آذربایجان‌شرقی و تاکید وی بر لزوم تسریع در معرفی هیأت‌مدیره کارخانه ماشین‌سازی تبریز، روز گذشته رئیس کل دادگستری این استان از تعیین مدیرعامل این کارخانه خبر داد.
خلیل‌اللهی در تشریح این خبر گفت: در جریان بازدید رئیس قوه‌قضائیه از کارخانه ماشین‌سازی تبریز، یکی از اساسی‌ترین مشکلاتی که مطرح شد نبود هیأت‌مدیره و مدیرعامل این شرکت بود که رئیس قوه‌قضائیه بر لزوم تسریع در تعیین هیأت‌مدیره برای حل مشکلات حادث شده در این شرکت تاکید کرد.
وی ادامه داد: با توجه به دستورات و تاکیدات رئیس قوه‌قضائیه مبنی بر حل‌و‌فصل مشکلات شرکت یاد شده، موضوع در دستور کار دادگستری استان قرار گرفت و با پیگیری‌های انجام شده و برگزاری 3 جلسه، در نهایت بیستم آذرماه مدیرعامل کارخانه ماشین‌سازی تبریز تعیین شد.

Page Generated in 0/0125 sec