printlogo


کد خبر: 213927تاریخ: 1398/9/25 00:00
اخبار

اظهار تأسف صالحی‌امیری برای مربیان خارجی فوتبال!
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: جای تاسف است که مربیان خارجی هیچ‌گونه دغدغه‌ای درباره باشگاه و هواداران تیم‌ملی ندارند و تنها به‌دنبال مطالبات ارزی خود هستند. رضا صالحی‌امیری با بیان اینکه ریشه مشکلات موجود در فوتبال و ورزش تحریم‌های ظالمانه است، گفت: کمیته ملی المپیک هم از تحریم‌ها آسیب ‌دیده ولی اجازه نمی‌دهیم خللی در برنامه‌های کاروان ایران ایجاد شود. وی افزود: در روزهای اخیر شاهد برخی تحرک‌ها و برچسب‌زنی در سطح مدیران، قهرمانان و هواداران و بازیکنان هستیم که قطعا برای فضای ورزش کشور زیان‌بار خواهد بود. رئیس کمیته ملی المپیک در پایان با انتقاد از رفتار مربیان خارجی نسبت به هواداران تیم‌ملی و باشگاهی در فوتبال ایران گفت: جای تاسف است که مربیان خارجی هیچ‌گونه دغدغه‌ای درباره باشگاه و هواداران تیم‌ملی ندارند و تنها به‌دنبال مطالبات ارزی خود هستند. این رفتار شایسته مردم بزرگ ایران نیست.
***
آغاز مذاکره ترابزون‌اسپور برای انتقال چشمی
باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه برای جذب روزبه چشمی در نقل‌وانتقال‌های زمستانی دست به کار شد. به نقل از روزنامه صباح ترکیه، موفقیت مجید حسینی در ترابزون‌اسپور باعث شد سران این باشگاه به‌دنبال یک بازیکن دیگر ایرانی باشند. انتظار می‌رود ترابزون‌اسپور بزودی با باشگاه استقلال تهران برای انتقال روزبه چشمی، مدافع 26ساله در ماه آینده میلادی پای میز مذاکره بنشیند. بر اساس این گزارش، باشگاه استقلال تهران به ‌احتمال فراوان پیشنهاد ترابزون‌اسپور برای فروش روزبه چشمی را می‌پذیرد زیرا قرارداد این بازیکن تا پایان فصل جاری معتبر است. نمایندگان ترابزون‌اسپور روز گذشته بازی روزبه چشمی در ترکیب استقلال برابر شاهین شهرداری بوشهر را زیر نظر گرفتند. با توجه به اینکه قرارداد مجید حسینی نیز با ترابزون‌اسپور پایان فصل جاری خاتمه خواهد یافت، روزبه چشمی مورد توجه سران این باشگاه برای اضافه‌شدن به خط دفاعی این تیم قرار گرفته است.
***
بارسلونا به دنبال بازگرداندن گوآردیولا به نوکمپ
مدیران باشگاه بارسلونا در نظر دارند پپ گوآردیولا را به نوکمپ بازگردانند. نشریه انگلیسی «اکسپرس» مدعی شد پپ گوآردیولا ممکن است به بارسلونا بازگردد. طبق این گزارش، مدیران این باشگاه کاتالونیایی آماده‌اند به این سرمربی 48 ساله پیشنهاد بازگشت به نیمکت سرمربیگری آبی‌واناری‌ها را بدهند اما به شرطی که پپ تصمیم به ترک منچسترسیتی بگیرد. پپ گوآردیولا که تا پایان ماه ژوئن 2021 با من‌سیتی قرارداد دارد، اخیراً ادعای مطرح شده در یکی از رسانه‌های انگلیسی مبنی بر اینکه بندی در قرارداد وی وجود دارد که می‌تواند در پایان فصل جاری از منچسترسیتی جدا شود را تکذیب کرد و گفت چنین بندی در قراردادش وجود ندارد. در حال حاضر تیم تحت‌ هدایت ارنستو والورده صدرنشین لالیگای اسپانیاست اما مدیران باشگاه بارسلونا در پی این هستند شانس خود را برای بازگرداندن پپ به نوکمپ امتحان کنند. گوآردیولا که در زمان حضور 4 ساله‌اش روی نیمکت سرمربیگری بارسلونا 16 عنوان قهرمانی را برای این تیم به ارمغان آورد، در منچسترسیتی هم عملکرد خوبی داشته و این تیم را به 7 قهرمانی در رقابت‌های مختلف رسانده، هر چند تیم تحت‌ هدایت او این فصل کمی دچار افت شده است.
***
اعلام برنامه مسابقات معوقه لیگ برتر و جام حذفی فوتبال
زمان برگزاری مسابقات معوقه لیگ برتر و مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد. سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: ضمن احترام و تکریم به حقوق قانونی باشگاه‌های کشور و با توجه به برنامه‌ریزی‌های از قبل تنظیم شده و در راستای حمایت از تیم‌ملی امید کشورمان و همچنین تاکید بر برگزاری مسابقات حذفی و معوقه ناخواسته و همسان‌سازی تعداد بازی‌های تیم‌ها در جدول مسابقات لیگ برتر، پس از برگزاری جلسات و بررسی‌های متعدد، تغییراتی در برنامه‌ریزی مسابقات  لیگ برتر و مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انجام و برنامه مسابقات به شرح زیر اعلام شد: مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر طبق اعلام برنامه قبلی برگزار می‌شود. مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر به طور کامل برداشته و  زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی:
مسابقه تراکتور تبریز و مس کرمان از این مرحله لغو شد و زمان بعدی برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
3 دیدار دیگر این مرحله جام حذفی روز دوم دی‌ماه ۱۳۹۸ به شرح زیر برگزار می‌شود:
استقلال تهران- سپاهان اصفهان
شهرداری ماهشهر- پرسپولیس
نفت مسجدسلیمان- شاهین شهرداری بوشهر
دیدارهای معوقه لیگ برتر نیز به شرح زیر برگزار می‌شود:
سه‌شنبه ۳ دی‌ماه ۹۸
گل‌گهر سیرجان- ماشین‌سازی تبریز معوقه هفته دوازدهم
پارس‌جنوبی جم- پیکان تهران معوقه هفته یازدهم
تراکتور تبریز- شهرخودروی مشهد معوقه هفته یازدهم
جمعه ۶ دی ۹۸
پرسپولیس تهران- نساجی مازندران معوقه از هفته دوازدهم
شنبه ۷  دی ۹۸
پیکان تهران- تراکتور تبریز معوقه از هفته دوازدهم
صنعت نفت آبادان- سپاهان اصفهان معوقه از هفته دوازدهم
 

Page Generated in 0/0067 sec