printlogo


کد خبر: 213951تاریخ: 1398/9/25 00:00
شهر

مشاور شهردار تهران خبر داد
افزایش عوارض شهری در سال آینده
مشاور شهردار تهران گفت: بالای ۷۰ درصد جمعیت کشور در شهرها هستند که باید این موضوع را جدی بگیریم. به گزارش مهر، سیدمناف هاشمی در پنل تامین منابع مالی و درآمد پایدار ششمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی گفت: معتقدم اگر دغدغه‌ای در حوزه مدیریت شهری داریم باید آن را کاملا لمس کنیم. وی افزود: فقط مدیران شهری متخصص می‌توانند مشکلات شهری را براحتی حل کنند. وی درباره 2 لایحه در مجلس گفت: بعد از حدود ۳۶ سال لایحه درآمد پایدار در مجلس است که شهرداری‌ها و دهیاری از انواع ابزار تامین مالی استفاده می‌کنند که اتفاق بسیار خوبی است. هاشمی تاکید کرد: سال آینده رشد ۱۰۰ درصدی در حوزه عوارضی و نزدیک به ۴۰‌هزار میلیارد افزایش درآمد خواهیم داشت.
***
بلوار فردوس غرب به نام بلوار ناصر حجازی تغییر نام یافت
رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران از نصب تابلوی بلوار ناصر حجازی همزمان با تولد ۷۰ سالگی این اسطوره ورزشی کشور خبر داد. حجت نظری در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به نصب تابلوی ناصر حجازی گفت:  با موافقت اعضای شورای شهر تهران بنا شد بلوار فردوس غرب در محدوده منطقه ۵ شهرداری تهران که کمپ باشگاه استقلال تهران نیز در آن قرار گرفته به نام مرحوم ناصر حجازی تغییر نام دهد. وی در ادامه افزود: شنبه هفته جاری همزمان با هفتادمین زادروز این اسطوره ورزشی تابلوی جدید این معبر به نام بلوار ناصر حجازی نیز نصب شد.
***
احتمال برگزاری مجدد انتخابات «شورای عالی استان‌ها» به دلیل تخلفات
نماینده مردم قم در شورای عالی استان‌ها با اشاره به تخلفات متعدد در برگزاری انتخابات شورای عالی استان‌ها از سوی رئیس این شورا گفت: طی نامه‌ای به وزیر کشور این موارد اعلام شده است و احتمال برگزاری مجدد انتخابات شورای عالی استان‌ها وجود دارد. علیرضا احمدی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به نامه ارسال شده از سوی تعدادی از اعضای شورای عالی استان‌ها درباره برخی تخلفات مرتضی الویری در برگزاری جلسه انتخابات هیأت‌رئیسه شورای عالی استان‌ها در روز پنجشنبه 21 آذرماه جاری اظهار کرد: متاسفانه آقای الویری برای تثبیت جایگاه خود بر صندلی ریاست شورای عالی استان‌ها، تخلفاتی را انجام داد که این موارد طی نامه‌ای به وزیر کشور اعلام شده است؛ امیدواریم این موارد رسیدگی و پاسخ لازم داده شود.

Page Generated in 0/0343 sec