printlogo


کد خبر: 214090تاریخ: 1398/9/28 00:00
یک دقیقه سکوت
گودرز عراقی، شقایق عثمانی

دقیقا در روزی که پسر ۱۶ساله عراقی توسط اغتشاشگران مورد عنایت(!)‌ ایالات و امارات متحده، عربستان و... سر و ته شد؛ سنای آمریکا دولت عثمانی را در موضوع «نسل‌کشی ارامنه» مقصر شناخت. با توجه به اینکه تنها ۱۰۵سال از ماجرای ارامنه و عثمانی‌ها گذشته است، امید است سایر معضلات جهانی نیز همین‌طور «به‌روز» راست و ریس شود:
همزمان با جدیدترین تعرض ۱۰۰ صهیونیست به مسجدالاقصی، اتحادیه اروپایی بالا آمدن غیرمنطقی آب رودخانه‌ها در اندونزی در خلال سال‌های 53-1951 را محکوم کند. حتما رودخانه‌های اندونزی ملزم ‌شوند بیشتر دقت کنند.
 
پس از وقوع حوادث دلخراش در ناآرامی‌های عراق و وقوع برخی جنایات داعشی در این کشور؛ کمیساریای عالی حقوق بشر استرالیا و اقیانوسیه، به‌خاطر نقض حریم پلانگتون‌ها توسط جلبک‌های میهمان در گرن‌‌کاناریای لاس‌پالماس در تابستان۱۸۴۶ یک دقیقه سکوت کند.
 
در شرایط مرگ گروهی از بیماران پروانه‌ای در پی خروج نماینده شرکت سوئدیِ پانسمان‌فروش از ایران به‌دلیل شرایط تحریم، نماینده آمریکا در «وزارت شهرک‌سازی» رژیم صهیونیستی به‌یاد ۶۰ میلیون قربانی هلوکاست، سرش را روی شانه نماینده رژیم صهیونیستی در «وزارت شهرک‌سازی» رژیم صهیونیستی بگذارد و دوتایی نچ‌نچ کنند.
 
سازمان ملل همزمان با تجاوزهای اخیر علیه مسلمانان روهینگیا، در یک موضع‌گیری قاطع اقدام بوکوحرام مبنی بر ربودن ۳۰۰ دختر نیجریایی در سال ۲۰۱۴ را مغایر با استانداردهای جهانی اعلام کند.  و اگر کسی گفت «دخترها که خودشان همان موقع از دست بوکوئی‌ها(!) فرار کردند» بگوید «عه؟!» و سوت بزند.

Page Generated in 0/0065 sec