printlogo


کد خبر: 214113تاریخ: 1398/9/28 00:00
سردار محمدعلی جعفری در گفت‌و‌گو با «وطن‌امروز» عنوان کرد
منطقه پرواز ممنوع افتخار آتش به اختیارها

مسؤول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله‌الاعظم(عج) گفت: فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» بدون شک یکی از پرافتخارترین فیلم‌های سینمایی ایران درباره به تصویر کشیدن پشتکار و توانایی‌های نوجوانان و جوانان این سرزمین محسوب می‌شود که همین مسأله لذت تماشای فیلم را برای مخاطبان دوچندان می‌کند. سردار محمدعلی عزیزجعفری با نمونه خواندن فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در میان تولیدات سینماگران جوان و متعهد به «وطن امروز» گفت: این فیلم واقعا یکی از افتخارات نیروهای جوان، متعهد و آتش به اختیار کشورمان است و نشان می‌دهد استعدادهای بسیار خوبی الحمدلله در نیروهای جوان وجود دارد و بی‌جهت نیست که رهبر حکیم انقلاب به جوانان ما امید بسته‌اند. 
وی در ادامه افزود: تصویری که به قول رهبر معظم انقلاب از آینده انقلاب و نظام باید داشته باشیم بدون تردید با این نیروهای جوان و متعهد که وارث تمام ارزش‌های حماسه‌آفرینان ایران اسلامی در دهه‌های 60 و 70 هستند به نسل جوان و نوجوان ما که دارند رشد می‌کنند منتقل خواهد شد. 
سردار عزیزجعفری گفت: اگر این انتقال به‌درستی و با اصول صورت گیرد، در آینده یک نسل تمدن‌ساز درون نظام جمهوری اسلامی روی کار خواهد آمد  و همان امیدی را که مقام معظم رهبری به این نسل و این قشر بسته‌اند به امید خداوند محقق شده و شاهد پیشرفت همراه با شتاب کشورمان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری خواهیم بود.
مسؤول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله‌الاعظم(عج) در ادامه به مهم‌ترین پیام‌های فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» برای مخاطبان اشاره و خاطرنشان کرد: امید به آینده، پشتکار و تلاش همراه با سخت‌کوشی و مجاهدت، ارزش‌ها یا پیام‌های برجسته‌ای بود که این فیلم بخوبی و موثر منتقل می‌کند.
وی در توصیه‌ای به اقشار مختلف مردم برای دیدن فیلم «منطقه پرواز ممنوع» تصریح کرد: به همه آنهایی که دل در گرو نظام جمهوری اسلامی ایران دارند، توصیـه می‌کنم حتما جوانان و نوجوانان را به تماشای این فیلم سینمایی به همراه خانواده‌های‌شان  تشویق کنند، چرا که پیام‌های این فیلم برای بزرگسالان هم مفید و سودمند است.
گفتنی است، فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» روایتگر داستان 3 نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگی‌شان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.
هادی حجازی‌فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علی‌رضا اکبری، علی ذکریایی، زین‌العابدین تقی‌پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 
«منطقه پرواز ممنوع» این روزها به عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان روی پرده سینماهای سراسر کشور رفته است و تاکنون توانسته با استقبال بالای مخاطبان به فروش قابل‌توجهی دست یابد.

Page Generated in 0/0066 sec