printlogo


کد خبر: 214130تاریخ: 1398/9/30 00:00
محمدرضا علیمردانی در گفت‌وگو با «وطن امروز» پیرامون حضور هنرمندان سرشناس در تلویزیون عنوان کرد
تلویزیون؛ نقطه عطف ارتباط هنرمند با مخاطب

عباس اسماعیل‌گل: محمدرضا علیمردانی، بازیگر، خواننده و صداپیشه شناخته‌شده  مجموعه‌های پرطرفداری چون
«دیرین دیرین» که این روزها در قامت مجری فصل جدید برنامه «چهل تیکه» در شبکه نسیم حضور دارد، توانسته کلی مخاطب ثابت برای برنامه خود دست و پا کند و بدون شک برنامه «چهل‌تیکه» این شب‌ها با اجرای علیمردانی یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های ترکیبی صداوسیما محسوب می‌شود. به همین بهانه «وطن امروز» گفت‌وگویی با این هنرمند انجام داد.
***
* این روزها برنامه «چهل‌تیکه» مخاطبان بسیاری را جذب کرده است؛ به نظر شما مهم‌ترین علت استقبال از فصل جدید برنامه چیست؟
خوشبختانه برنامه «چهل تیکه» بیشتر از حد تصور مورد استقبال مخاطبان شبکه نسیم قرار گرفته که این مساله دلایل متفاوتی دارد؛ از زحمات عوامل پشت صحنه گرفته تا حمایت‌هایی که از تولید برنامه شد. اما درباره مهم‌ترین علت این استقبال باید گفت عوامل برنامه «چهل تیکه» نهایت تلاش خود را کرده‌اند که میزبان خوب و مهربانی برای مردم و میهمانان برنامه باشند. از سویی استقبال از چنین برنامه‌هایی نشان‌دهنده آن است که مردم همچنان به مرور برنامه‌ها و چهره‌های خاطره‌انگیز خود عشق می‌ورزند.
 
* برنامه «چهل‌تیکه» نخستین تجربه مجری‌گری شما محسوب می‌شود؛ درباره این تجربه متفاوت توضیح می‌دهید؟
درباره نخستین تجربه مجری‌گری خود در شبکه نسیم باید بگویم اجرا در برنامه «چهل تیکه» یک چالش هیجان‌انگیز برایم محسوب می‌شود و هر قسمت اجرا در برنامه برای من یک کلاس درس بازیگری به حساب می‌آید و نهایت تلاشم را خواهم کرد میزبان خوب و دلنشینی برای مردم و میهمانان خاطره‌انگیز و محبوب برنامه باشم.
 
* البته اجرای شما در برنامه ضمن مجری‌گری، ابعاد مختلفی چون صداپیشگی و استندآپ کمدی را هم شامل می‌شود که مسلما این تنوع اجرا کار شما را سخت‌تر می‌کند!
در مجموع  باید گفت نهایت تلاشم را در اجرای برنامه «چهل تیکه» می‌کنم که ضمن اجرایی ساده، به شکلی خلاقانه و محترمانه برنامه را پیش ببرم که در این راستا از همه توانایی‌هایم در عرصه‌های بازیگری، صداپیشگی و استندآپ کمدی برای جلب رضایت بیشتر مخاطبان بهره می‌برم که در نتیجه امیدوارم جمع‌بندی این تلاش‌ها به دل مردم بنشیند.
 
* جناب علیمردانی! این روزها شاهد بازگشت مهران مدیری با دورهمی به شبکه نسیم هستیم که در کنار چهره‌هایی چون کامبیز دیرباز تنور برنامه‌های شبکه نسیم را دوباره داغ می‌کند؛ به نظر شما این مساله چه تأثیری بر کمیت مخاطبان برنامه «چهل تیکه» می‌گذارد؟
اینکه مهران مدیری و کامبیز دیرباز از هنرمندان دوست‌داشتنی و کاربلد با اجراهای‌شان در شبکه نسیم حضور دارند، اتفاق زیبا و دلنشینی را برای مخاطبان برنامه‌های تلویزیونی رقم  می‌زند و من هم در کنار این دوستان از حضور و اجرا در برنامه «چهل تیکه» لذت می‌برم و تنها چیزی که اهمیت دارد جلب رضایت مردم است.
 
* البته احتمالا باید به این جمع  چهره‌هایی چون رامبد جوان و پژمان بازغی را هم اضافه کرد. 
مسلما این دوستان هم به خاطر محبوبیتی که دارند موجب افزایش مخاطبان برنامه‌های تلویزیون می‌شوند که با توانایی‌ها و پتانسیل‌های بالایی که از این هنرمندان سراغ داریم، می‌توان به رونق بیشتر مخاطبان برنامه‌های صداوسیما  امیدوار بود.
 
* این روزها برخی چهره‌ها نسبت به عدم حضور در تلویزیون اعلام موضع کرده‌اند اما انگار حضور چشمگیر هنرمندان مطرح  و محبوب در شبکه نسیم و سایر شبکه‌های صداوسیما خلاف این روند را نشان می‌دهد.
استقبال بالای مردم از برخی برنامه‌های تلویزیونی که با حضور هنرمندان محبوب روی آنتن می‌رود، خود گواه این مطلب است که در صورت رفع برخی مشکلات، تلویزیون می‌تواند نقطه عطفی برای ارتباط مستقیم مردم با هنرمندان باشد که در نتیجه اتفاقات شگفت‌انگیزی را برای برنامه‌های صداوسیما رقم بزند.
البته در کنار این مسائل نباید از این نکته غافل شد که اگر مسؤولان برخی سخت‌گیری‌ها و ممیزی‌ها را کم کنند، هنرمندان هم بخوبی توانایی دارند با توجه به ساختار و فرم برنامه، شرایطی را رقم بزنند که برنامه‌ها مورد استقبال بالای مخاطبان قرار گیرد که تاکنون هم با همکاری‌های انجام شده این اتفاق بخوبی برای برخی برنامه‌های تلویزیون رقم خورده است.
 
* شنبه شب ویژه‌برنامه دورهمی برای شب یلدا روی آنتن می‌رود که گویا شما هم میهمان این برنامه هستید.
بله! همان‌طور که گفتید مهران مدیری با ویژه‌برنامه «دورهمی» به شبکه نسیم بازمی‌گردد که بنده در کنار سروش صحت، کامبیز دیرباز و پژمان بازغی میهمانان برنامه هستیم که به نوعی می‌توان گفت این برنامه، دورهمی مجری‌های شبکه نسیم محسوب می‌شود که تمام میهمانان تلاش خود را کرده‌اند در کنار مهران مدیری لحظات خاطره‌انگیزی را برای مخاطبان رقم بزنند که بدون شک یکی از متفاوت‌ترین برنامه‌های دورهمی رقم خواهد خورد.

Page Generated in 0/0055 sec