printlogo


کد خبر: 214140تاریخ: 1398/9/30 00:00
اخبار

در روز شکست استقلال و برد پرگل سپاهان
ترابی باز هم نجات‌دهنده پرسپولیس شد
هفته شانزدهم لیگ برتر نوزدهم فوتبال ایران که نخستین هفته دور برگشت نیم‌فصل دوم به شمار می‌رفت، از روز پنجشنبه آغاز شد. در نخستین بازی روز پنجشنبه، پرسپولیس در شهر جم میهمان زردپوشان پارس جنوبی بود. دفاع چندلایه پارس جنوبی که فراز کمالوند را دیگر بالای سر خودش به عنوان مربی نمی‌بیند، باعث سردرگمی پرسپولیسی‌ها شد و این بازی تا آخرین ثانیه‌ها با تساوی بدون گل پیش می‌رفت که ناگهان مهدی ترابی باز هم در قامت مرد نجات‌دهنده سرخ‌ها ظاهر شد. ستاره قرمزها در دقیقه 95 با فراری زیبا و ضربه هنرمندانه نوک پای فوتسالی، تک‌گل تیمش را به ثمر رساند تا قرمزها با یک بازی کمتر و با 31 امتیاز به رده دوم جدول صعود کنند. در دیدار همزمان، تراکتور تبریز که بعد از خروج دنیزلی جان دوباره‌ای گرفته است، موفق شد با تک‌گل اکبر ایمانی از سد نفت مسجد سلیمان بگذرد. این نخستین شکست مسجد سلیمانی‌ها در لیگ نوزدهم به شمار می‌رفت. در یکی دیگر از بازی‌های پنجشنبه در اصفهان شاگردان امیر قلعه‌نویی با هت‌تریک کی‌روش استنلی موفق شدند با نتیجه جالب 5 بر صفر از سد شاهین بوشهر بگذرند. محمد کریمی در این بازی یکی از زیباترین گل‌های لیگ را به ثمر رساند. هافبک 23 ساله و مازندرانی سپاهان از میانه زمین با شوتی عجیب و دیدنی دروازه شاهین را گشود. اما در آخرین بازی روز پنجشنبه استقلال میزبان ماشین‌سازی بود که آبی‌ها در کمال تعجب با نتیجه 2 بر یک از شاگردان خطیبی شکست خوردند. این باخت حواشی زیادی را برای استقلال که باز هم استراماچونی را روی نیمکت نداشت پدید آورد. 
***
پرچم رژیم اشغالگر مقابل دیدگان صهیونیست‌ها سوخت
هواداران تیم بسکتبال آ.اک یونان در حمایت از مردم فلسطین، پرچم رژیم غاصب صهیونیستی را در بازی مقابل نماینده این رژیم به آتش کشیدند. به گزارش فارس، چهارشنبه گذشته در یک مسابقه بسکتبال میان تیم‌های آ.اک یونان با هاپوئل، نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات چمپیونز لیگ، هواداران یونانی در حمایت از مردم فلسطین، پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند. هواداران یونانی در داخل سالن بسکتبال آ.اک، پرچم فلسطین را روی سکوها به اهتزاز درآوردند و در مقابل پرچم رژیم اشغالگر قدس را به آتش کشیدند. این دیدار در نهایت با برتری 91 به 78 تیم یونانی به پایان رسید. 
***
احتمال لغو دیدار استقلال- سپاهان قوت گرفت
سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: برگزاری مسابقات فوتبال در تمام رده‌ها منوط به شرایط مناسب آب‌وهوایی و تصمیم‌گیری استانداری و نهادهای مربوط خواهد بود. به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به افزایش لحظه‌ای شاخص آلودگی هوا در  استان تهران و  هشدارهایی که از سوی استانداری تهران در این‌باره صادر می‌شود، در صورتی که  شرایط برگزاری مسابقات ورزشی و بویژه فوتبال برای هفته آینده خطرناک اعلام شود، سازمان لیگ فوتبال ایران نیز طبق مقررات اقدام خواهد کرد. با این حال سازمان لیگ تا این لحظه اصرار به برگزاری مسابقات طبق تقویم اعلام شده دارد که با اعلام استانداری تهران مطابق قانون تصمیم‌گیری می‌شود. 
طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ قرار است استقلال و سپاهان دوشنبه دوم دی‌ماه در چارچوب رقابت‌های جام‌حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند که البته برگزاری این دیدار با مخالفت حمید استیلی، سرمربی تیم‌ملی امید مواجه شده و او خواستار حضور بازیکنان امید این دو تیم در اردوی تیم ملی است.
***
صالحی‌امیری: فروغی شایستگی ریاست شورای ورزش شبکه 3 را دارد
رئیس کمیته ملی المپیک به رئیس شبکه 3 سیما به خاطر تلاش حداکثری برای انعکاس رویدادهای ورزشی تبریک گفت. به گزارش فارس، بتازگی و با حکم رئیس سازمان صداوسیما، علی فروغی، رئیس شبکه 3 سیما به عنوان رئیس شورای تخصصی ورزش صداوسیما انتخاب شد. سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در این‌باره گفت: به رئیس شبکه 3 تبریک می‌گویم که تلاش حداکثری خود را برای انعکاس رویدادهای ورزشی به کار گرفته است.
وی افزود: از مجموعه صداوسیما هم تشکر می‌کنم که برای انعکاس رویدادهای ورزشی تلاش می‌کند. به آقای فروغی نیز تبریک می‌گویم که شایستگی این جایگاه را دارد.

Page Generated in 0/0057 sec