printlogo


کد خبر: 214143تاریخ: 1398/9/30 00:00
نگرانی جامعه کشتی از مصدومیت حسن یزدانی
شوک قبل از المپیک

حسن یزدانی، دارنده مدال‌های طلای کشتی آزاد جهان و المپیک در حالی که قصد داشت در جام باشگاه‌های جهان به میزبانی بجنورد کشتی بگیرد، در حین تمرینات با مصدومیت و پارگی مینیسک پای راست مواجه شد و حضور در این رقابت‌ها را از دست داد. این اتفاق با توجه به فاصله ۷ ماهه تا المپیک باعث نگرانی مردم و مسؤولان شد و قرار است بلافاصله روند درمان وی آغاز شود. بر همین اساس وی به همراه غلامرضا محمدی، سرمربی تیم‌ ملی عازم تهران شدند تا اقدامات لازم برای درمان وی زیر نظر پزشکان متخصص در تهران آغاز شود. قرار است امروز کمیسیون پزشکی درباره وضعیت حسن یزدانی جلسه تشکیل دهد تا وضعیت وی به دقت مورد بررسی قرار گیرد.
 
* دوری 2 ماهه حسن یزدانی از کشتی
یزدانی دیروز ضمن اشاره به آخرین وضعیت مصدومیتش از ناحیه مینیسک اعلام کرد حدود 2 ماه دیگر به تشک کشتی بازمی‌گردد. حسن یزدانی با اشاره به وضعیت فعلی‌اش پس از آسیب‌دیدگی از  ناحیه مینیسک پا قبل از حضور در رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان اظهار کرد: قبل از این اتفاق، مصدومیتی جزئی داشتم اما نوع تمرینات مصدومیتم را تشدید کرد. پس از مصدومیتم نیز «ام‌آر‌ای» گرفتم و متخصص مرا از نزدیک دید و گفت به دلیل تازه بودن آسیب‌دیدگی نمی‌تواند اظهارنظر دقیقی داشته باشد. وی ادامه داد: شنبه(امروز) تیم پزشکی پس از انجام معاینه درباره اینکه چه کاری انجام دهم و چه روند درمانی را طی کنم تصمیم‌گیری خواهند کرد. دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک با بیان اینکه پارگی مینیسک پا درصدبندی دارد با تاکید بر اینکه آسیب‌دیدگی‌اش حاد نیست و روند درمانی‌اش 5 تا 6 هفته به طول خواهد انجامید، گفت: بزودی بازمی‌گردم و تلاش می‌کنم پرچم کشورم را در مسابقات المپیک و جهان به اهتزاز درآورم. در این بین لازم است از همه عزیزانی که نگران وضعیتم شدند و حال مرا پرسیدند تشکر کنم و امیدوارم بتوانم ۲ ماه دیگر تمرینات خود را روی تشک کشتی آغاز کنم.
 
* به المپیک می‌رسد
پزشک تیم بازار بزرگ ایران با قاطعیت اعلام کرد بابت حضور حسن یزدانی در المپیک نگرانی‌ای وجود ندارد. از روز گذشته با اعلام این خبر، شایعات زیادی درباره وضعیت مصدومیت حسن یزدانی و احتمال غیبت او در المپیک مطرح شد. در حالی که نابغه جویباری برای درمان به تهران بازگشته است، پزشک تیم بازار بزرگ ایران در گفت‌وگو با خبرنگار «ورزش سه» آخرین وضعیت مصدومیت حسن یزدانی را تشریح کرد و گفت: همان‌طور که مشخص شده، حسن یزدانی از ناحیه زانوی پای راست دچار مصدومیت شده و بعد از تشخیص اولیه راهی تهران شده است. وی افزود: من نمی‌توانم بیشتر از این درباره درمان و نوع مصدومیت حسن یزدانی صحبت کنم. بعد از نشست کمیسیون پزشکی توضیحات کاملی از سوی فدراسیون پزشکی اعلام می‌شود. پزشک تیم بازار بزرگ ایران در پایان گفت: به صراحت اعلام می‌کنم مردم عزیز نگران نباشند چون قطعا حسن یزدانی به المپیک می‌رسد. با دعای خیر مردم یزدانی می‌تواند بزودی به میادین بازگردد.

Page Generated in 0/0050 sec