printlogo


کد خبر: 214168تاریخ: 1398/9/30 00:00
بانک

اجرای طرح رمز دوم پویا به تعویق افتاد
روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به ایام پایانی مهلت فعال‌سازی رمز دوم پویا، روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به اطلاع هموطنان می‌رساند هر چه 
سریع‌تر نسبت به پویاسازی رمز دوم کارت‌های مورد استفاده برای پرداخت‌های اینترنتی اقدام کنند. همچنین به‌ منظور رفاه حال مشتریان بانکی و ایجاد فرصت بیشتر برای انجام کار، از ابتدای دی‌ماه اجرای طرح رمز دوم پویا به‌صورت مرحله‌ای در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری طی چند روز انجام خواهد شد. بدین ترتیب از ابتدای دی‌ماه با اعمال تغییرات لازم در درگاه‌های پرداخت اینترنتی، امکان درخواست رمز دوم پویا و دریافت آن از طریق پیامک بتدریج و طی چند روز برای مشتریان بانک‌های مختلف فراهم خواهد شد.
***
قدردانی استاندار کرمانشاه از مدیرعامل بانک ملت
استاندار کرمانشاه با ارسال لوح سپاس  از دکتر بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت به دلیل مساعدت در پرداخت تسهیلات به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان استان قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، هوشنگ بازوند در این لوح سپاس با اشاره به این نکته که توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و استان کرمانشاه، مرهون تلاش و کوشش بی‌دریغ مسؤولان و دست‌اندرکاران خدوم و متعهد این مرز و بوم است، تاکید کرده است: بی‌تردید اقدامات شایسته بانک ملت در اجرای اهداف و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، تاثیر قابل توجهی در توسعه اقتصادی که از سیاست‌های اصلی دولت است، داشته است.
وی همچنین از توجه ویژه و مساعدت‌های مدیرعامل بانک ملت در راستای پرداخت تسهیلات به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان استان کرمانشاه تجلیل کرده و این اقدام را باعث کاهش آلام مصیبت دیدگان و فراهم آمدن موجبات آسایش و آرامش آنان خوانده است.
استاندار کرمانشاه در عین حال از دست‌اندرکاران بانک ملت بابت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی و بهزیستی، قرض‌الحسنه ازدواج و اشتغال‌زایی در استان کرمانشاه قدردانی کرده و سلامتی و توفیق روزافزون آنان را در راه خدمت‌رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد متعال خواستار شده است.
بازوند همچنین در لوح سپاسی دیگر از اهتمام بانک ملت استان کرمانشاه در پرداخت انواع تسهیلات به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان و حل مشکلات اقشار آسیب‌پذیر، همچنین کمک‌های فنی و اعتباری در راستای ایجاد اشتغال در استان سپاسگزاری کرده است.

Page Generated in 0/0064 sec