printlogo


کد خبر: 214228تاریخ: 1398/10/1 00:00
اخبار

تعلیق نقل‌وانتقالات استقلال و پرسپولیس
کمیته انضباطی از تعلیق نقل‌وانتقالات باشگاه های پارس‌جنوبی جم، تراکتور تبریز، نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان، استقلال تهران و پرسپولیس خبر داد. فدراسیون فوتبال اعلام کرد کمیته انضباطی با ارسال نامه‌های جداگانه به باشگاه‌های پارس‌جنوبی جم، تراکتور تبریز، نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان، استقلال تهران و پرسپولیس آورده است: درباره گزارش ابرازی علیه باشگاه‌های پارس‌جنوبی جم، تراکتور تبریز، نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان، استقلال تهران و پرسپولیس مبنی بر امتناع و استنکاف از اجرای حکم قطعی (کمیته انضباطی/ کمیته تعیین وضعیت) موضوع ماده ۸۹ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ با توجه به محتویات پرونده و به منظور اجرای عدالت، تخلف انتسابی درخور صدور قرار دستور موقت تشخیص و بر همین اساس به استناد ماده ۱۰۰ از مقررات انضباطی باشگاه موصوف تا اطلاع ثانوی و حداکثر تا ۳۰ روز از تاریخ صدور این قرار از ثبت قراردادهای خود با بازیکنان جدید در سازمان لیگ مربوط بدون موافقت کتبی این کمیته محروم می‌گردد». دستور موقت صادره بلافاصله قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۲ روز از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.
***
آنچلوتی با اورتون قرارداد بست
کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی تیم فوتبال اورتون برگزیده شد. رسانه‌های انگلیس از جمله روزنامه دیلی‌میل اعلام کردند مربی معروف ایتالیایی زمام امور اورتونی‌ها را برعهده گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که 2 هفته قبل باشگاه ناپولی وی را از کار برکنار کرد. پس از آن وی به عنوان گزینه جانشینی اونای امری در تیم آرسنال مطرح شد اما وقتی میکل آرتتا به عنوان سرمربی تیم لندنی برگزیده شد، کارلو به حضور در جمع تافی‌ها نزدیک شد. آنچلوتی در حالی این مسؤولیت را پذیرفت که در گذشته تیم‌های بزرگی همچون بایرن‌مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید را مربیگری کرده است. وی در لیگ برتر انگلیس نیز مربی تیم چلسی بوده است. این نشریه درباره مدت قرارداد این مربی ایتالیایی با این تیم لیگ برتری اطلاعی نداد. رسانه‌ها دیروز قبل از توافق آنچلوتی با اورتون، گزارش کردند حقوق سالانه‌اش بالغ بر 9 میلیون یورو خواهد بود.
***
مونتلا از فیورنتینا اخراج شد
سرمربی ایتالیایی بعد از کسب نتایج ضعیف از هدایت تیم فیورنتینا اخراج شد. به نقل از فوتبال ایتالیا، فیورنتینا در هفته هفدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا برابر رم با 4 گل شکست خورد تا در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار گیرند. 4 باخت و یک تساوی در 5 بازی اخیر باعث شد سران تیم فیورنتینا حکم به اخراج وینچنزو مونتلا از هدایت بنفش‌پوشان فوتبال ایتالیا دهند. 
اسپالتی سرمربی سابق اینتر که بعد از اخراج از این تیم بدون تیم بوده است، نزدیک‌ترین گزینه به هدایت فیورنتینا محسوب می‌شود. 
***
مکاتبه فیفا با استقلال درباره شکایت شفر
سایت آلمانی به نامه‌نگاری فیفا با استقلال و ورود به پرونده وینفرد شفر با این تیم پرداخت. به نقل از FAZ، وینفرد شفر ۷ ماه است منتظر پرداخت مطالبات خود از باشگاه استقلال است و قرارداد او با این تیم هنوز اعتبار دارد. در همین رابطه فیفا از جزئیات این قرارداد مطلع شده و با باشگاه استقلال درباره پرداخت این معوقات مکاتبه کرده است. 

Page Generated in 0/0145 sec