printlogo


کد خبر: 214456تاریخ: 1398/10/7 00:00
ادامه پروژه «حالا که می‌روی»
معتمدی به اردبیل ‌رسید

تازه‌ترین دور کنسرت‌های سید محمد معتمدی، خواننده موسیقی ایرانی روز 13 دی‌ماه با اجرای قطعات آلبوم «حالا که می‌روی» در تالار فدک شهر اردبیل برگزار می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، محمد معتمدی چندی پیش کنسرت آلبوم «حالا که می‌روی» را به همت مرکز موسیقی «ماوا» وابسته به مرکز رسانه‌ای اوج و با استقبال بالای مخاطبان موسیقی ایرانی در تالار بزرگ کشور روی صحنه برد، همانجا بود که این خواننده جوان وعده برپایی کنسرت‌های این آلبوم را در شهرستان‌های مختلف داد. محمد معتمدی بنا بر وعده‌هایش، تازه‌ترین دور کنسرت‌های خود را 13 دی‌ماه با اجرای آلبوم «حالا که می‌روی» در تالار فدک شهر اردبیل برگزار می‌کند.
«حالا که می‌روی» از جمله مجموعه‌های تازه محمد معتمدی، خواننده شناخته‌شده موسیقی کشورمان است که شامل قطعات «باور نمی‌کنی»، «دل‌های فروشی»، «حالا که می‌روی»، «نشانی»، «غم پنهان»، «آفرینش»، «کوچه انتظار» و «کجایی» است.
این آلبوم عاشقانه با آهنگسازی فرید ‌سعادتمند و بر اساس اشعار محمد‌مهدی سیار از کتاب «رودخوانی» است؛ کتابی که در زمان انتشارش در نمایشگاه کتاب تهران با استقبال بالای مخاطبان مواجه شد و از پرفروش‌ترین کتاب‌های شعر نمایشگاه بود.
پس از تولید و انتشار آلبوم محمد معتمدی بسیاری از اهالی موسیقی و کارشناسان، موفقیت بالای این اثر را مرهون ترانه‌های عاشقانه و بکر آلبوم دانسته‌اند؛ ترانه‌هایی که همگی از کتاب «رودخوانی» محمدمهدی سیار گرفته شده، کتاب شعری که تلفیقی زیبا و عاشقانه از اشعار نیمایی و غزلیات سیار است. 
میثم مروستی، علیرضا دریایی، آتنا اشتیاقی، پوررنگ پورشیرازی، رضا تاجبخش، مسعود آرامش، میلاد بیضا، پریسا دلفانی، میلاد سعدی، حمید دلنوازی، آرین قیطاسی، مهرداد عالمی، آرش ناصرالمعمار، بهزاد رواقی، امیر فرهنگ‌اسکندری و فرشید سعادتمند، هومن نامداری، میلاد بیضا و علی مزیدی اعضای گروه اجرایی آلبوم «حالا که می‌روی» را تشکیل می‌دهند.

Page Generated in 0/0058 sec