printlogo


کد خبر: 214476تاریخ: 1398/10/7 00:00
پلیس

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت:
«اوباش محله‌ای» تحت کنترل پلیس قرار می‌گیرند
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از تحت کنترل قرار دادن اوباش‌ محله‌ای خبر داد. سردار علی ذوالقدری در گفت‌وگو با ایلنا درباره اراذل و اوباش سطح‌دار گفت: این افراد از آنجا که تحت کنترل هستند، تعدادشان افزایش نداشته است. وی ادامه داد: در حال حاضر ما با افرادی مواجه هستیم که به اصطلاح اوباش‌های محله‌ای هستند و ما برای این افراد نیز برنامه‌ریزی کرده و آنها را تحت کنترل قرار خواهیم داد. وی در پاسخ به این سوال که این افراد در کدام مناطق فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: این افراد بعضا در محله‌هایی هستند که بستر را برای اقدامات اوباش‌گونه خود مناسب می‌بینند، البته ما این محلات را مورد پایش و شناسایی قرار داده و در طرح امیر پلیس امنیت تعدادی از این افراد نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند.
***
افزایش تعداد زنان معتاد به موادمخدر
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گفت: درصد زنانی که گرفتار موادمخدر می‌شوند، افزایش پیدا کرده است. سردار محمدمسعود زاهدیان در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این سؤال که آیا نرخ شیوع مصرف موادمخدر در بین زنان در مقایسه با مردان افزایش داشته است، اظهار کرد: نرخ شیوع مصرف موادمخدر در بانوان بیشتر از آقایان نیست اما درصد زنانی که گرفتار موادمخدر می‌شوند، افزایش پیدا کرده است. رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر افزود: آمار مصرف موادمخدر در بین مردان بیشتر از زنان است.
***
گردانندگان کانال ضد انقلاب «بازگشت شاهزاده» دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان قم گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت قم، شبکه 3 نفره کانال ضد انقلاب «بازگشت شاهزاده» شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند. به گزارش فارس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: 3 نفر از عناصر و  فعالان کانال ضد انقلاب «بازگشت شاهزاده» با نفوذ در یکی از دستگاه‌های دولتی استان علاوه بر فراهم کردن امکانات اغتشاش و تحریک تجمعات اعتراضی مردم، اقدام به شعارنویسی کرده و قصد موج‌سواری بر تجمعات اعتراض‌آمیز مردم را داشتند که با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت قم شناسایی و دستگیر شدند. وی افزود: از این شبکه بیش از 3 هزار برچسب و 200 عدد پلاکارد با محتوای نامطلوب و چند دستگاه رایانه و پرینتر کشف شد.
***
سردار رحیمی: کوچک‌ترین مورد امنیتی نداشتیم
رئیس پلیس تهران بزرگ از امنیت و آرامش کامل در تهران خبر داد. سردار حسین رحیمی در قرارگاه امام علی(ع) با اشاره به اینکه دشمنان همواره در صدد ایجاد ناامنی، تشویش افکار عمومی و ترویج احساس ناامنی در جامعه هستند، بیان داشت: نیروی انتظامی با اقتدار حافظ امنیت و آرامش مردم است و اجازه نخواهد داد کسی خدشه‌ای به این مهم وارد کند. وی با تاکید بر اینکه تهران در کمال امنیت و آرامش است و هیچ‌گونه موارد امنیتی نداریم، عنوان داشت: ما خود را خادم و خدمتگزار مردم می‌دانیم. سردار رحیمی با اشاره به حضور پررنگ یگان‌های انتظامی در سطح شهر در قالب برگزاری رزمایش امنیت، گفت: امنیت بستر پیشرفت جامعه است، از این رو دشمنان همواره درصدد ایجاد ناامنی، آشوب و بلوا در کشور عزیز ما هستند که به‌طور حتم با سرپنجه‌های قدرتمند پلیس مواجه خواهند شد.

Page Generated in 0/0056 sec