printlogo


کد خبر: 214682تاریخ: 1398/10/11 00:00
اخبار

برخورد رئیس‌جمهوری با وزیر کشور تکذیب شد
اخبار منتشرشده درباره برخورد رئیس‌جمهور با وزیر کشور در زمینه انتخاب رئیس جدید جمعیت هلال‌احمر از سوی دفتر سخنگوی دولت تکذیب شد. به گزارش مهر، دفتر سخنگوی دولت با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: ضمن تکذیب شایعات و دروغ‌پردازی‌های مربوط به برخورد رئیس‌جمهوری با عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور درباره مسائل پیرامون جمعیت هلال‌احمر، از مدعی‌العموم خواهانیم موضوع انتشار اینگونه شایعات و اخبار دروغ که با نیات غیراخلاقی و مخرب به دنبال تضعیف نهاد دولت و ایجاد ناامیدی در جامعه هستند، را مورد پیگیری قرار دهد. همچنین روز گذشته خبرگزاری دانشجو گزارش داد شنیده‌ها حکایت از آن دارد که وزیر کشور به دنبال معرفی سیدسلمان سامانی، سخنگوی این وزارتخانه به عنوان سرپرست و رئیس جمعیت هلال‌احمر بوده اما رئیس‌جمهور بشدت با این گزینه مخالف است و نظر شخص روحانی انتصاب غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان به عنوان سرپرست هلال‌احمر است.
***
دستگیری باند وابسته به سرویس‌های جاسوسی در کرمانشاه
فرماندار پاوه از کشف ۵۵ قبضه اسلحه جنگی و دستگیری 7 نفر در این زمینه که مرتبط با سرویس‌های جاسوسی بیگانه بوده‌اند، خبر داد.  به گزارش فارس، پرویز ایده‌پور اظهار داشت: در راستای حفظ امنیت کشور و با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای هنگ مرزی شهرستان پاوه و در یک عملیات پیچیده در مناطق صعب‌العبور این شهرستان، یک باند قاچاق سلاح و مهمات کشف و ضبط شد. وی گفت: در این عملیات 55 قبضه اسلحه جنگی که بیشتر آنها در جنگ‌های خیابانی و چریکی مورد استفاده قرار می‌گیرند، کشف و ضبط شده است. ایده‌پور افزود: در این راستا ۷ نفر از اعضای باند قاچاق که مرتبط با سرویس‌های جاسوسی بیگانگان بوده‌اند، دستگیر شده‌اند.
***
انتقاد موسوی از ادعاهای آلمان علیه ایران
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از ادعاهای آلمان علیه ایران در حالی که چشم‌ خود را بر مداخله‌های آمریکا در غرب آسیا بسته است، انتقاد کرد. به گزارش «وطن امروز»، سیدعباس موسوی در پیامی توئیتری نوشت: آلمان در حالی با خطا و دروغ ایران را به بی‌ثبات کردن منطقه متهم می‌کند که چشمان خود را روی مداخلات غیرقانونی آمریکا به‌عنوان مهم‌ترین عامل بی‌ثباتی غرب آسیا بسته است. تداوم اینگونه مواضع، ادعای تلاش برلین برای ایفای نقش موثر در مسیر صلح و ثبات را مورد تردید جدی قرار می‌دهد.

Page Generated in 0/0052 sec