printlogo


کد خبر: 214883تاریخ: 1398/10/17 00:00
بهت و دلهره چهره‌های هالیوودی از پیامدهای رفتار تروریستی آمریکا در ترور شهید سلیمانی
فیلم تشییع پیکر حاج قاسم در صفحات چهره‌های هالیوود

اگر چه برخی رسانه‌های فارسی‌زبان ضدانقلاب تلاش کردند با نگاه گزینشی مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را پوشش دهند اما واکنش برخی چهره‌های مطرح هالیوود در واکنش به این تشییع بزرگ قابل تامل بود. به گزارش «وطن امروز»، «شارون استون» بازیگر آمریکایی با انتشار فیلمی از تشییع سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در صفحه توئیتری که هوادارانش ساخته‌اند، نوشت: درباره این فیلم چه فکری می‌کنید؟! واکنش استون در نمایش واقعیت دیروز تهران به نوعی کنایه به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر غیرمردمی بودن راهپیمایی تشییع بود. روز گذشته نیز رابرت دنیرو، بازیگر معروف آمریکایی با انتشار تصاویر هوایی جمعیت میلیونی تشییع‌کننده حاج قاسم سلیمانی در اهواز در صفحه توئیتر خود نوشت: این مراسم تشییع پیکر ژنرال سلیمانی است در اهواز، ایران است، ترامپ نمی‌داند که چه کرده است.
واکنش‌های دیگری نیز طی این روزها نسبت به اظهارات ترامپ و ترور سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صورت گرفته است که امروز و روزهای قبل اشاره‌ای به آنها داشته‌ایم.
در تازه‌ترین واکنش‌ها، کمدین معروف آمریکایی به اعلام جایزه 80 میلیون دلاری برای سر ترامپ، اینطور واکنش نشان داده است: ما این کار را برای نصف این پول هم انجام می‌دهیم! او همچنین عکسی را در صفحه توئیترش منتشر کرد که در آن سر ترامپ را به دست گرفته بود! همچنین میشا کالینز، بازیگر سریال معروف سوپرنچرال در توئیتی به زبان فارسی نوشت: مردم ایران و فرهنگ‌شان از گنجینه‌های دنیا هستند.

Page Generated in 0/0163 sec