printlogo


کد خبر: 215033تاریخ: 1398/10/21 00:00
اخبار

رئیس فدراسیون تکواندو: سفر کیمیا علیزاده به اروپا تفریحی است
رئیس فدراسیون تکواندوی ایران به خبر مهاجرت کیمیا علیزاده، تکواندوکار تیم ملی به اروپا واکنش نشان داد. به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سیدمحمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو ضمن ابراز بی‌اطلاعی از علت تصمیم کیمیا علیزاده برای مهاجرت به اروپا، گفت: برخلاف برخی جوسازی‌ها و شایعات رسانه‌های بیگانه، علیزاده نه‌تنها به مربی خود حتی به پدرش هم هدف از این سفر را تفریح و استراحت عنوان کرده و جای شگفتی است که در شرایط حساس کنونی کشور، برخی رسانه‌های بیگانه با اهداف سیاسی به سفر این ملی‌پوش کشورمان پرداخته‌اند. وی ادامه داد: طی این سال‌ها کمیته المپیک، وزارت ورزش و فدراسیون تکواندو نهایت سعی و تلاش خود را در حمایت از علیزاده انجام داده‌اند و افتخارآفرینان ورزش کشور همواره مورد حمایت همه‌جانبه مجموعه ورزش کشور بوده‌اند اما در عین حال بزرگ‌ترین و مهم‌ترین حامی تنها بانوی مدال‌آور تاریخ المپیک ایران، مردم فهیم و قدرشناس کشورمان بوده‌اند. اینکه از سوی برخی رسانه‌های بیگانه و فرصت‌‌طلب موضوعاتی از جمله بی‌توجهی و محدودیت و اینجور موارد درباره ایشان مطرح می‌شود کذب محض، غیرمنصفانه و دور از واقعیت است. پولادگر در پایان گفت: برای هر ملی‌پوش در مسیر قهرمانی میلیاردها تومان از بودجه بیت‌المال هزینه می‌شود و وظیفه ماست که در تمام لحظات چه در دوران آماده‌سازی و تمرینات و چه هنگام مسابقات، ملی‌پوشان خود را کاملا رصد کرده و شرایط روحی و جسمی آنها را پایش کنیم. برای مسؤولان وزارت ورزش و فدراسیون تکواندو همواره آرامش روحی و روانی و سلامت جسم و جان ورزشکاران اهمیت ویژه‌ای داشته است.
***
تساوی ایران و ازبکستان در روز فرصت‌سوزی
دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان با تساوی یک- یک به پایان رسید. تیم‌ ملی فوتبال امید ایران پنجشنبه در نخستین دیدارش در مرحله گروهی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف ازبکستان رفت که این دیدار با تساوی یک- یک به پایان رسید. در این دیدار کوبیلوف در دقیقه ۳۷ برای ازبکستان و دهقانی در دقیقه ۵۷ برای ایران گلزنی کردند. با این نتیجه، 2 تیم یک امتیازی شدند و فعلا در رده‌های دوم و سوم گروه سوم انتخابی المپیک قرار گرفتند. کره جنوبی با پیروزی یک بر صفر برابر چین، صدرنشین روز نخست این گروه شد.
***
مسی و سوارس با اخراج والورده مخالفت کردند
2 ستاره تیم بارسلونا به حمایت از سرمربی ‌تیم‌شان پرداختند و عنوان کردند به طور کامل از این مربی حمایت می‌کنند. به نقل از ساکرنت، لیونل مسی بعد از شکست در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا برابر اتلتیکومادرید با حمایت از ارنستو والورده که خطر اخراج از این تیم را حس‌ می‌کند، گفت: ما کاملا به ارنستو والورده ایمان داریم و از او حمایت می‌کنیم. این طبیعی است که وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد یا به اهداف خود نمی‌رسد و مثل قبل بازی نمی‌کند، مربی تیم مورد انتقاد قرار گیرد و چنین صحبت‌هایی مبنی بر اخراج وی نیز بیان شود. نمی‌توانیم اشتباهات بچگانه انجام دهیم. مدت‌هاست که تیم ما با مشکل بازی می‌کند. ما تا دقیقه ۸۰ بازی توانستیم بر بازی مسلط باشیم و برنده بازی بودیم ولی اشتباهات بچگانه‌ای که انجام دادیم باعث شد ما نتوانیم نتیجه را حفظ کنیم و با دریافت 2 گل دیرهنگام بازنده شدیم. همچنین لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا نیز گفت: مربی تیم ما به هیچ وجه سزاوار سرزنش نیست و آینده او در باشگاه است. او تمام تلاش خود را برای این دیدار و سایر بازی‌ها انجام داده است و بازیکنان همه حامی او هستند و فکر نمی‌کنم او نقشی در این شکست داشته باشد. با شکست بارسلونا در این دیدار، احتمال برگزاری ال‌کلاسیکو در فینال سوپر جام اسپانیا از بین رفت و 2 تیم اتلتیکومادرید و رئال‌مادرید در دیدار نهایی برابر هم قرار خواهند گرفت.
***
مخالفت باشگاه استقلال با درخواست فسخ قرارداد میلیچ
باشگاه استقلال با درخواست فسخ قرارداد میلیچ مخالفت کرده و به او گفته باید در اسرع وقت به ایران بازگردد. به نقل از باشگاه استقلال، هروویه میلیچ در پایان رقابت‌های نیم‌فصل اول و پیش از ترک تهران فرد معتمدی را جهت دریافت مطالبات خود به باشگاه استقلال معرفی کرد و حقوق میلیچ به نماینده او پرداخت و رسید آن برای مدافع کروات و وکیلش ارسال شد. قرار بود میلیچ چهارم ژانویه (۱۴ دی ۱۳۹۸) به تهران بازگردد اما به دلیل تولد فرزندش خواستار مرخصی بیشتری شد که مورد موافقت کادرفنی تیم استقلال قرار گرفت. طبق برنامه قبلی میلیچ باید روز پنجشنبه (۹ ژانویه) وارد تهران می‌شد اما وکیل او از طریق ایمیل به باشگاه استقلال خبر داد که وی می‌خواهد قراردادش را فسخ کند. باشگاه استقلال جهت حضور قدرتمند در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر به مدافع ارزشمند خود نیاز دارد و میلیچ موظف است در اسرع وقت به تهران بازگردد و باشگاه این موضوع را به جد پیگیری خواهد کرد.

Page Generated in 0/0103 sec