printlogo


کد خبر: 215052تاریخ: 1398/10/21 00:00
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) جزئیاتی از برنامه ایران در صورت حمله آمریکا پس از موشکباران پایگاه عین‌الاسد را بیان کرد
اگر دشمن پاسخ می‌داد 10 پایگاهش را می‌زدیم

گروه سیاسی: فرماندهان نظامی برخی ابعاد حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد را منتشر کردند. 
هر چند سردار حاجی‌زاده یک روز پس از موشکباران پایگاه عین‌الاسد جزئیاتی از این حمله موفق موشکی را برای خبرنگاران ارائه کرد با این حال برخی دیگر از مقامات نظامی نیز ابعاد دیگری از اقدام ایران در پاسخ به آمریکا را بیان کردند. 
در همین راستا معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) در مراسم سالگرد شهید شاخص سال استان همدان در سال ۹۸، شهید «سعید اسلامیان» و شب هفتم سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهاراتی در این‌باره مطرح کرد. 
سردار شادمانی در اظهارات خود با اشاره به شهادت سپهبد شهید سلیمانی گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی به لطف خداوند این خیزش عظیم ایجاد شد، فکر نکنید این ترامپ احمق از موشک‌ها ترسید، به عنوان یک نظامی که با این مسائل بخوبی آشنا هستم قسم می‌خورم آن چیزی که دشمن شما را لرزاند قدم‌های استوار در صحنه بود و حرکت توفنده، مومنانه، قوی و سلحشورانه‌ای بود که خلق کردید و دنیا و دشمن را متحیر ساختید.
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) با اظهار اینکه ترامپ با مشاوره خبیثانه و اشتباه از رئیس رژیم اشغالگر و بر اساس یک حماقت به عنوان یک دولت رسمی تمام قدرت خود را کنار گذاشت و عمل تروریستی را برای شکست ایران برگزید، بیان کرد: رژیم اسرائیل در تلاش بود تا آمریکا را وارد جنگ با ایران کند اما کار آنها هیچ ارزشی نداشت و این رئیس‌جمهور احمق و فریب‌خورده چنین اقدام سخیف نظامی را انجام داد و رسوایی بی‌نظیری را برای کشور و حکومتش به ارمغان گذاشت.
سردار شادمانی اضافه کرد: ترامپ تصور می‌کرد اگر سرفرمانده جبهه مقاومت را بزند کار به اتمام می‌رسد اما غافل از اینکه جبهه مقاومت ساختار و رهبر دارد و رهبر فرزانه و شجاع ما در رأس این ساختار قرار دارند و ایشان هستند که این کشتی را هدایت می‌کنند. وی اضافه کرد: وعده می‌دهم به شما با این خیزش عظیمی که خلق شد همانگونه که انقلاب زنده شده، جامعه بشاش شده و رنگ و بوی سلحشوری و مقاومت را با همه وجودمان چشیدیم، همین تحول در جبهه مقاومت نیز رخ خواهد داد و اراده سیدحسن نصرالله را نیز در گرفتن انتقام خون پاک فرمانده میدانی جبهه مقاومت دیدیم.
 
* اتفاق عظیمی برای انتقام خون شهید سلیمانی در راه است
وی در ادامه خاطرنشان کرد: اتفاق عظیمی در راه است. همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند دشمن باید از منطقه برود اگرنه تابوت به تابوت باید از منطقه بروند. قرارگاه مرکزی خاتم قرارگاه مرکزی کل قواست و سه‌شنبه شب گذشته جلسه مرکزی قرارگاه با حضور  فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص)، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، دبیر شورای عالی امنیت ملی، مسؤول اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح، مسؤول اطلاعات قرارگاه خاتم و بنده تشکیل شد که بخشی از این جلسه به برنامه‌ریزی عملیات انتقام و موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد و بخش دیگر نیز به عکس‌العمل احتمالی آمریکا یعنی حمله به مناطقی از ایران برمی‌گشت.
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) تاکید کرد: با این فرض که دشمن مناطق نظامی ما را بزند اما با توجه به فرمایش امام(ره) که «دشمن اگر یکی بزند ۱۰ تا می‌خورد»، آماده بودیم که اگر دشمن جواب داد دوباره ۱۰ پایگاه دشمن را هدف قرار دهیم و موشک‌باران ما پلکانی تنظیم شده بود.
سردار شادمانی افزود: حق دشمن این است که اگر یکی زد ۱۰ تا بخورد و در پاسخ به کسانی که در شبکه‌های مجازی تبلیغ می‌کنند ایران با آمریکا سازش کرده و ایران به آمریکا اطلاع داده که پایگاه را خالی کنید تا ما این پایگاه را با موشک بزنیم، باید بگوییم در این پایگاه ۹۵۰۰ نفر آدم بود و ما به علت حکم اسلام آسایشگاه سربازان آمریکایی را هدف قرار ندادیم.
وی اظهار کرد: هدف‌هایی در نظر گرفته شد که این پایگاه از کار بیفتد و هواپیما، بالگرد، آشیانه تحقیقاتی و مهمات آنها نابود شود. ده‌ها موشک بالستیک به این پایگاه خورده و آن احمق دلقک بلافاصله اعلام کرده همه چیز عادی است در حالی که این پایگاه مهم‌ترین پایگاه آنها در منطقه است اما با تمام آن تجهیزاتی که دارد متوجه موشک‌ها نشد و نتوانست با آنها مقابله کند، بنابراین استراتژی جمهوری اسلامی این است که باید آمریکا از منطقه برود تا رنگ آرامش به منطقه بازگردد.

Page Generated in 0/0052 sec