printlogo


کد خبر: 215148تاریخ: 1398/10/23 00:00
اخبار

اجازه نمی‌دهیم اشتباه یک عضو خانواده باعث سوءاستفاده دشمنان شود
 186 نماینده مجلس پس از جلسه با سردار سلامی در بیانیه‌ای ضمن اعلام همدردی با خانواده‌های داغدار حادثه هواپیمای ۷۳۷ از نیروهای نظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند. در بخشی از این بیانیه آمده است: ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از اینکه همسنگران شهید سرافراز سپهبد قاسم سلیمانی با صداقت تمام اعلام نمودند که این اقدام در اثر اشتباه انسانی بوده و خود را مسؤول می‌دانند، تشکر می‌نماییم. خضوع سردار سرافراز سپاه اسلام سردار سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه غیرعلنی مجلس در سخنانی که از عمق صداقت ایشان نشأت می‌گرفت و لاجرم بر دل می‌نشست، بیانگر این واقعیت است که سپاهیان سبزپوش و عزیزمان خود را فدایی مردم می‌دانند و این افتخار را بر خود می‌دانند و در کنار مردم و خانواده‌های داغدار این شهدای عزیز، به آمریکا که از هر فرصتی برای ضربه زدن به ملت قهرمان ایران اسلامی سوءاستفاده می‌کند، اعلام می‌داریم که فراموش نمی‌کنیم در یک رویارویی شرافتمندانه و مقتدرانه با رژیم آمریکای جنایتکار و انگلیس پلید هستیم و اجازه نمی‌دهیم اشتباه یک عضو خانواده باعث سوءاستفاده دشمنان شود.
***
اعتراض دانشجویان دانشگاه تهران و امیرکبیر به اقدامات ساختارشکنانه
جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه امیرکبیر یاد جان‌باختگان هواپیمای بوئینگ را گرامی داشته و توهین به سردار سلیمانی در تجمع شامگاه شنبه این دانشگاه را محکوم کردند. دانشجویان با حضور در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه امیرکبیر با قرائت فاتحه، یاد جان‌باختگان سانحه بوئینگ 737 را گرامی داشتند. همچنین این دانشگاهیان، شعارهای ساختارشکنانه و توهین به سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در تجمع شامگاه شنبه تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر را محکوم کردند. دانشگاهیان شرکت‌کننده در این تجمع با سردادن شعارهایی همچون «دانشجوی عزادار دشمن هرچی کفتار»، «دانشجو بیدار است از لاشخورها بیزار است»، «منافق، منافق ننگت باد ننگت باد»، «سفیر انگلستان حامی آشوبگران» و «ملت انقلابی تسلیت تسلیت»، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده سانحه هواپیمای اوکراینی، شعار‌های هنجارشکنانه شامگاه شنبه علیه سردار شهید سلیمانی را محکوم کردند. همچنین روز گذشته جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران نیز یاد جان‌باختگان هواپیمای بوئینگ را گرامی داشته و توهین به سردار سلیمانی را محکوم کردند.
***
سی‌ان‌ان: حملات ایران بسیار دقیق بود
خبرنگار سی‌ان‌ان در بغداد پس از حضور همکارش در پایگاه عین‌الاسد گفت: همان‌طور که آروا دیمن (خبرنگار سی‌ان‌ان از پایگاه عین‌الاسد) گزارش داد حمله ایرانی‎ها به پایگاه‌های آمریکایی (در عراق) بسیار دقیق و قابل توجه انجام شد. آمریکایی‎ها قادر نبودند جلوی این حملات (موشکی) را بگیرند. وی ادامه داد: آنها (ایرانی‎ها) اطلاعات بسیار دقیقی درباره اهداف احتمالی در داخل پایگاه هوایی (عین‌الاسد) داشتند که این سیگنال و نشانه را ارسال می‌کند که ایرانی‎ها تحت تحریم‌های فاجعه‌آمیز اقتصادی به عنوان یک نیروی (نظامی) متعارف قدرتمند باقی مانده‌اند.

Page Generated in 0/0056 sec