printlogo


کد خبر: 215178تاریخ: 1398/10/24 00:00
اخبار

رئال‌مادرید با درخشش کورتوا فاتح سوپرجام اسپانیا شد
رئال‌مادرید با برتری مقابل رقیب همشهری خود فاتح سوپرجام اسپانیا نام گرفت. تیم فوتبال رئال‌مادرید با برتری در ضربات پنالتی بازی نهایی سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیکومادرید، فاتح این جام شد. در بازی نهایی اولین دوره رقابت‌های سوپرجام اسپانیا به شیوه جدید که مانند 2 جدال نیمه‌نهایی در شهر جده عربستان برگزار شد، 2 تیم پس از یک بازی متعادل در 90 دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند. در 2 وقت 15 دقیقه‌ای هم درخشش دروازه‌بانان و کم‌دقتی مهاجمان دو تیم مانع گلزنی شد. اتفاق مهم در دقیقه 115 رخ داد؛ زمانی که والورده در حالت تک به تک شدن موراتا با سنگربان رئال‌مادرید، این بازیکن را با خطا متوقف کرد  و با کارت قرمز مستقیم از بازی بیرون رفت. در نهایت جدال دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شد که رئال‌مادرید با برتری 4 بر یک به قهرمانی رسید. ضربات رئال توسط کارواخال، رودریگو، مودریچ و راموس به گل تبدیل شد. تنها ضربه اتلتیکویی‌ها به وسیله تریپیر به تور چسبید و سائول و لمار پنالتی خودشان را خراب کردند تا رئال در نهایت برای یازدهمین بار (نخستین‌بار از سال 2017) فاتح سوپر جام اسپانیا شود.
***
هافبک مدنظر استقلال به تهران رسید
هافبک خارجی مدنظر استقلال به تهران آمد. به گزارش ایسنا، برنی ایبینی هافبک- مهاجم
۲۷ ساله نیجریه‌ای- استرالیایی مدنظر باشگاه استقلال، دیروز دوشنبه وارد تهران شد. این بازیکن قرار است در صورت موفقیت در تست‌های پزشکی به تیم استقلال اضافه شود. او که سابقه حضور در تیم‌ملی استرالیا را هم دارد، در تیم‌های الامارات امارات، جونبوک موتورز کره‌جنوبی، ونکوور وایت کپس کانادا، سیدنی اف‌سی استرالیا، بروژ بلژیک و... بازی کرده است.
***
چالش باشگاه سپاهان برای انتخاب جانشین امیر قلعه‌نویی
در صورتی که امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم‌ملی فوتبال انتخاب شود، مسؤولان باشگاه سپاهان با چالش بزرگی برای انتخاب جانشین وی مواجه خواهند شد. سرمربی تیم‌ ملی فوتبال ایران هنوز مشخص نشده است و بررسی‌ها و مذاکرات با گزینه‌های مختلف ایرانی ادامه دارد.
علی دایی، امیر قلعه‌نویی و یحیی گل‌محمدی  گزینه‌های داخلی نشستن روی نیمکت تیم ‌ملی فوتبال ایران بودند که با توجه به پیوستن گل‌محمدی به پرسپولیس، به نظر می‌رسد قلعه‌نویی شانس بیشتری برای سرمربیگری تیم ملی دارد. این در حالی است که گفته می‌شود قلعه‌نویی شروط خود را هم برای نشستن روی نیمکت تیم‌ ملی فوتبال ایران اعم از مسائل مالی و انتخاب اعضای کادرفنی اعلام کرده است. مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان که با توجه به این اتفاق، سکوت رسانه‌ای کرده است جلسات متوالی با قلعه‌نویی داشته است اما هنوز مشخص نیست آیا تن به جدایی این مربی خواهد داد یا خیر. باشگاه سپاهان که در کورس قهرمانی نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر به سر می‌برد، در صورت جدایی امیر قلعه‌نویی با چالش بزرگی مواجه خواهد شد و باید فردی را جایگزین قلعه‌نویی کند که این تیم را در این جایگاه حفظ کند. سپاهان که در 2 سال گذشته با امیر قلعه‌نویی مجددا در جمع مدعیان قهرمانی قرار داشته است، احتمالا با جدایی وی مجددا وارد دورانی خواهد شد که نتایج خوب 2 فصل اخیر را تحت تاثیر قرار بدهد. 
***
صیادمنش: هماهنگی لازم را در تیم امید نداریم
مهاجم تیم ‌ملی فوتبال امید می‌گوید بازیکنان این تیم در فرصت کوتاه به هماهنگی لازم نرسیدند. الله‌یار صیادمنش درباره نتایج تیم ‌ملی فوتبال امید برابر ازبکستان و کره‌جنوبی گفت: به نظرم ما در هر دو بازی بویژه نیمه دوم بهتر از حریفان بودیم و چندین موقعیت گل داشتیم. با این وجود ناهماهنگی در تیم ما طبیعی است. حریفان ما مدت‌ها کنار هم در اردو بودند اما خود من چند روز کنار بچه‌ها بودم، سایر نفرات هم فقط یک هفته در قطر کنار هم تمرین کردند. طبیعی است در این مدت کوتاه با هم هماهنگی لازم را نداریم. کادر فنی در این فرصت کوتاه چه کاری باید انجام بدهد؟ مهاجم تیم امید اضافه کرد: اطلاعاتی که درباره حریفان داشتیم کاملا درست بود و با بهترین آنالیز وارد زمین شدیم اما اجرای برنامه‌های موردنظر برابر آماده‌ترین و هماهنگ‌ترین تیم‌ها سخت است. مطمئن باشید کره بهترین تیم این رقابت‌هاست. با این وجود نیمه دوم آنها از ترس تیم ما دفاع می‌کردند و کاملا برتر از حریف بودیم.

Page Generated in 0/0296 sec