printlogo


کد خبر: 215236تاریخ: 1398/10/25 00:00
اخبار

اظهار نظر عجیب کالدرون بعد از جدایی
گابریل کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس بعد از جدایی از این تیم در اظهارنظری عجیب و مضحک مدعی شد کار در ایران بزرگ‌ترین اشتباه دوران زندگی‌اش بوده است! به گزارش  مهر، گابریل کالدرون سرانجام این هفته و بعد از کش و قوس فراوانی که بین او و باشگاه پرسپولیس شکل گرفت، از هدایت این تیم ایرانی کنار رفت. کالدرون که تیرماه ۹۸ سرمربی پرسپولیس شده بود، بعد از نزدیک به ۶ ماه کار و صدرنشین کردن پرسپولیس در لیگ برتر، از این تیم جدا شد. این مربی آرژانتینی بعد از جدایی‌اش در اینستاگرام خود با انتشار پیامی از محمدحسن انصاری‌فرد و بعضی مسؤولان باشگاه انتقاد کرد و به صراحت گفت که آنها نمی‌خواستند او به پرسپولیس برگردد. کالدرون که در کارنامه مربیگری‌اش سابقه کار در تیم‌های الوصل امارات، القطر قطر، رئال بتیس اسپانیا، تیم ملی بحرین، تیم ملی عربستان و تیم ملی عمان دیده می‌شود، در اظهارنظری عجیب از کار در ایران به عنوان بزرگ‌ترین اشتباه دوران زندگی‌اش یاد کرده است. در پیام جدید کالدرون که در بیشتر سایت‌های عربی زبان بازتاب داشته، آمده است: «در زندگی‌ام هیچ اشتباهی بزرگ‌تر از مربیگری در ایران نبوده است. در این کشور شرایط کار کردن وجود ندارد. ایران شرایط ایده‌آل کاری را فراهم نمی‌کند». او در حالی این حرف‌ها را به زبان آورده که در مدت حضورش در ایران موضعی کاملا متفاوت داشت.
***
«کیکه ستین» سرمربی بارسلونا شد
باشگاه بارسلونا اعلام کرد با ارنستو والورده قطع همکاری کرده و کیکه ستین را به عنوان جانشین او انتخاب کرده است. بعد از شکست بارسلونا مقابل اتلتیکو‌مادرید در نیمه‌نهایی سوپرکاپ اسپانیا بود که شایعات اخراج ارنستو والورده قوت گرفت و در نهایت باشگاه کاتالان به طور رسمی اعلام کرد بعد از دو فصل و نیم، به همکاری با این مربی پایان داده است. بلافاصله هم کیکه ستین، سرمربی سابق بتیس به عنوان جانشین او معرفی شد. کیکه ستین 61 ساله تا 30 ژوئن 2022 هدایت بارسا را برعهده خواهد داشت. او باید در ادامه این فصل، در 3 جام تیمش را به موفقیت برساند. بارسا در لالیگا همچنان به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به رئال، در صدر قرار دارد. در لیگ قهرمانان در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف ناپولی برود و در کوپا دل ری نیز این تیم همچنان شانس قهرمانی دارد. ستین پیش از این هدایت تیم‌هایی مانند راسینگ سانتاندر، لوگرونیس و لاس پالماس را برعهده داشت و آخرین بار روی نیمکت بتیس نشست. او همچنین مدتی سرمربی تیم ملی گینه استوایی بود اما تنها بعد از یک بازی، از این تیم جدا شد.
***
ورزش پدل تبدیل به انجمن شد
با تایید وزارت ورزش و جوانان، کمیته ورزش پدل به انجمن ارتقا یافت. به گزارش ایسنا، با تلاش‌ها و پیشنهاد مسعود سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش، بررسی‌های انجام شده در دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش توسط دکتر علی رغبتی، مدیرکل دفتر یاد شده و تایید مهدی علی‌نژاد، معاون وزیر در حوزه قهرمانی و حرفه‌ای، تشکیلات ورزش پدل از کمیته به انجمن تحت حمایت فدراسیون اسکواش ارتقا پیدا کرد. در این راستا پدل از این پس به عنوان انجمن و زیر نظر فدراسیون اسکواش به فعالیت خود ادامه می‌دهد. پدل ایران طی ماه‌های گذشته توانسته است انتخابی نخستین تیم ملی زنان را برگزار کند و دومین مرحله انتخابی تیم ملی بانوان را در اول تا سوم بهمن سال جاری برگزار می‌کند. همچنین میزبانی رقابت‌های جهانی این رشته را که به ورزش قرن بیست‌و‌یکم مشهور است در سال آینده از فدراسیون جهانی این رشته به دست آورد.

Page Generated in 0/0051 sec