printlogo


کد خبر: 215355تاریخ: 1398/10/28 00:00
اخبار

زمان انتخابات فدراسیون فوتبال مشخص شد
فدراسیون فوتبال اطلاعیه شماره یک خود را درباره برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صادر کرد. فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای را درباره برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:
بدین‌وسیله در اجرای مفاد اساسنامه فدراسیون مقرر است، مجمع فدراسیون فوتبال با حضور اعضای مجمع برای انتخاب داوطلبان نامزدی پست‌های انتخابی فدراسیون در تاریخ 25/12/1398
برگزار شود.
 
توقف شهرخودرو مقابل شاهین
تیم فوتبال شهرخودرو در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل شاهین شهرداری بوشهر متوقف شد. نخستین دیدار از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران دیروز جمعه بین تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و شهرخودرو مشهد برگزار شد که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. در این بازی که از ساعت ۱۴ در بوشهر آغاز شد، تیم شهرخودرو اولین مسابقه‌اش بدون یحیی گل‌محمدی را تجربه ‌کرد و نتوانست برابر شاهین قعرنشین به برتری برسد. این نتیجه در حالی رقم خورد که شاهین در دقیقه ۲۹ با اخراج حسین مالکی ۱۰ نفره شده بود. شهر خودرو با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند. شاهین هم با این نتیجه ۷ امتیازی شد و کماکان قعرنشین لیگ برتر است. قرار بود استقلال تهران و فولاد خوزستان هم دیروز در هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف هم بروند که این مسابقه لغو و به زمان دیگری موکول شد. سایر مسابقات این هفته امروز و فردا برگزار می‌شود.
 

Page Generated in 0/0060 sec