printlogo


کد خبر: 215546تاریخ: 1398/11/2 00:00
اخبار

استون‌ویلا مقصد مهدی طارمی؟
بعد از گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال ستاره ایرانی خط حمله ریوآوه به پورتو، حالا اسکای اسپورت از علاقه شدید باشگاه سرشناس شهر بیرمنگام به گلزن تیم ملی خبر می‌دهد. در شرایطی که رسانه‌های معتبر فوتبال پرتغال از جمله آبولا، اوجوگو و... طی روزهای گذشته با نزدیک شدن به روزهای پایانی پنجره زمستانی از تلاش‌های بی‌وقفه پورتو برای خرید این ستاره ایرانی از ریوآوه برای جانشینی مهاجم برزیلی در حال سفر به لالیگا یا لیگ جزیره خبر دادند و بسیاری این انتقال را تمام‌شده قلمداد کردند، حالا یکی از خبرنگاران برجسته اسکای اسپورت از احتمال بسیار بالای سفر مهاجم بوشهری به فوتبال جزیره و شهر بیرمنگام خبر داده است. لیال توماس، خبرنگار شبکه اسکای با انتشار توئیتی مدعی شد باشگاه استون‌ویلا در تلاش برای جذب دومین مهاجم جدید خود بعد از خرید مباوا ساماتا از خنک بلژیک است. خبرنگار اسکای با اشاره به اینکه استون ویلا برای دور برگشت لیگ جزیره نیاز مبرمی به تقویت ساختار تهاجمی خود دارد از مهدی طارمی به عنوان گزینه اصلی باشگاه انگلیسی نام برد و از آغاز مذاکرات جدی دو طرف خبر داد.
***
میزان بدهی پرسپولیس به کالدرون حداقل ۳۰۰ هزار دلار
باشگاه پرسپولیس در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن باید ۳۰۰ هزاردلار به گابریل کالدرون پرداخت کند. به گزارش مهر، کالدرون پس از ترک تهران نامه‌ای را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد که طی آن خواهان دریافت ۳۰۰ هزار دلار قسط دوم قراردادش شد. طبق مفاد مالی مندرج در قرارداد، سرخ‌ها با آغاز نیم‌فصل دوم باید آن‌ را نیز پرداخت کنند اما نبود بودجه مالی کافی مانع این موضوع شد تا کالدرون تصمیم به شکایت از باشگاه پرسپولیس به فیفا بگیرد. نکته جالب توجه اینکه کالدرون قصد دارد بابت تمام مبلغ قرارداد فصل جاری خود از پرسپولیس شکایت کند. او معتقد است طبق یکی از بندهای قراردادش در صورت ماندن در این تیم تا پایان نیم‌فصل اول به صورت خودکار باید پول قراردادش را تا پایان فصل دریافت کند. این در حالی است که سرخ‌ها معتقدند کالدرون در تاریخ اول ژانویه (یازدهم دی‌ماه) با ارسال نامه‌ای فسخ یکطرفه کرده است و با توجه به اینکه نیم‌فصل دوم نیز آغاز نشده است نیازی به پرداخت تمام و کمال قرارداد او نیست. در هر صورت آنچه مشخص است باشگاه پرسپولیس مکلف به پرداخت حداقل ۳۰۰ هزار دلار دیگر به کالدرون است تا او با وجود حضور 6 ماهه در فوتبال ایران، نزدیک به ۶۰۰ هزار دلار از پرسپولیس دریافت کند.
***
خارجی پرحرف و حدیث تراکتور از فوتبال خداحافظی کرد
کوین کنستانت در ۳۲ سالگی خداحافظی خود را از فوتبال اعلام کرد. به نقل از تریبال، کوین کنستانت در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد از فوتبال خداحافظی کرده است و کفش‌هایش را آویخت. او دلیل خداحافظی خود را از فوتبال مسائل شخصی بیان کرد. این بازیکن اهل گینه در تیم میلان ایتالیا بازی‌های خوبی ارائه داد و در تیم ملی گینه در ۲۴ بازی ملی توانست ۴ گل به ثمر برساند. کنستانت آخرین بار با تیم تراکتور در ایران قرارداد بست ولی در این تیم بازی نکرد و چندی بعد قرارداد او لغو شد. او در تیم‌های نظیر جنوا، بولونیا، تولوز و ترابزون ترکیه بازی کرده است. 
او قراردادی 3 سال و نیمه با تیم تراکتور منعقد کرده بود ولی به دلیل اینکه نتوانست معاینات پزشکی باشگاه را با موفقیت پشت سر بگذارد، قراردادش با این تیم لغو شد و او به کشورش بازگشت.کنستانت عنوان کرد قصد دارد ادامه زندگی خود را با خانواده و همسر و فرزندانش سپری کند و به همین خاطر در ۳۲ سالگی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفته است.

Page Generated in 0/0078 sec