printlogo


کد خبر: 215888تاریخ: 1398/11/12 00:00
سپاهان و تراکتور برندگان بزرگ روز نخست هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال
کورس داغ در زمستان

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال دیروز با انجام 5 دیدار آغاز شد و امروز با 3 بازی دیگر ادامه می‌یابد. در آخرین و مهم ترین بازی دیروز سپاهان موفق شد 2 بر یک از سد فولاد در اصفهان بگذرد. در یکی دیگر از بازی‌های مهم دیروز تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 15:15 در ورزشگاه یادگار امام(ره) به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار هم با نتیجه 2 بر یک به سود تیم تبریزی به پایان رسید. در این بازی حمزاوی اوکاچا در دقیقه 46 و ساسان انصاری در دقیقه 63 برای تراکتور گلزنی کردند و هادی محمدی نیز در دقیقه 57 تک‌گل ذوبی‌ها را به ثمر رساند. علی صفایی قضاوت دیدار تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان را بر عهده داشت. او در این بازی به احسان حاج‌صفی و میلاد فخرالدینی از تراکتور و علیرضا منظمی و هادی محمدی از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد. شاگردان ساکت الهامی با پیروزی در این مسابقه 33 امتیازی شدند. میودراگ رادولوویچ، سرمربی تازه وارد ذوب‌آهن نیز پس از پیروزی هفته گذشته مقابل پارس‌جنوبی، اولین شکست خود با تیم اصفهانی را تجربه کرد.
 
* تسـاوی بی‌حاصل پارس‌جنوبی و گل‌گهر
در یکی دیگر از بازی‌های دیروز پارس‌جنوبی و گل‌گهر به تساوی یک - یک رسیدند. در این دیدار محمد نوری برای پارس‌جنوبی و یونس شاکری برای گل‌گهر گل‌زنی کردند. در دیدار پارس‌جنوبی و گل‌گهر که با 7 کارت زرد، دیدار پربرخوردی بود، پارس‌جنوبی با گل دقیقه ۳۵ محمد نوری پیش افتاد و نیمه نخست را با برد به رختکن رفت اما با شروع نیمه دوم نتوانست از گلش دفاع کند و در دقیقه ۵۴ دروازه‌اش توسط یونس شاکری باز شد. پس از این گل مجید جلالی، سرمربی گل‌گهر گادوین منشا را به زمین آورد تا شاید او در نخستین بازی برای تیم جدیدش بتواند راهگشا باشد اما این اتفاق نیفتاد و بازی با همان تساوی یک- یک به پایان رسید.
 
* فرکی باخت و استعفا کرد
شاهین بعد از گذشت ۱۸ هفته در لیگ برتر بالاخره توانست اولین برد خود را کسب کند و این نتیجه را مقابل پیکان رقم زد. در دومین دیدار از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فوتبال پیکان و شاهین شهرداری بوشهر دیروز به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شاهین با نتیجه ۳ بر یک پیروز این مسابقه شد. در این بازی که از ساعت ۱۵ در تهران آغاز شد، سجاد حیدری‌مقدم (۸)، سجاد مشکل‌پور (۲۷) و اسماعیل شریفات (۳۸) برای شاهین گلزنی کردند تا یازدهمین باخت پیکان در این فصل را رقم بزنند. پیکان با هدایت حسین فرکی با این باخت به روند ناکامی‌هایش ادامه داد تا با ۱۳ امتیاز در رده چهاردهم باقی بماند. فرکی بعد از باخت دیروز استعفا کرد.
 
* باخت خانگی نساجی مقابل سایپا
همچنین از ساعت 15:30 دیروز سایپا و نساجی مازندران در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود سایپا تمام شد. در این بازی که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد، محمدرضا سلیمانی (۱۷- پنالتی)، امیرحسین حسین‌زاده (۳۰) و آرمان رمضانی (۵۸) برای سایپا گلزنی کردند. مجتبی بیژن (۶۱) هم یکی از گل‌ها را جبران کرد. نساجی بعد از گل نخست این فرصت را داشت که گل دیگری را هم به ثمر برساند ولی پنالتی مجتبی ممشلی که با رای داور تکرار شد، به تیرک دروازه برخورد کرد.

Page Generated in 0/0062 sec