printlogo


کد خبر: 215890تاریخ: 1398/11/12 00:00
اخبار

سلطانی‌فر: تمام هزینه‌های تیم‌های ملی بویژه فوتبال با وزارت ورزش بوده است
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید تمام هزینه‌های تیم‌های ملی بویژه فوتبال با وزارت ورزش بوده است و سرمربی تیم‌ملی نیز بزودی معرفی می‌شود. به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر در جریان سفر دو روزه خود به استان فارس در جمع خبرنگاران در شهرستان کازرون گفت: ششمین حضور ایران در جام ‌جهانی باید برنامه اصلی فدراسیون فوتبال باشد. وزیر ورزش و جوانان درباره حمایت و تامین منابع مالی تیم‌های ملی گفت: تمام هزینه‌های تیم‌های ملی، بویژه فوتبال با وزارت ورزش بوده است و نباید نگرانی ای برای ملی‌پوشان باشد. بویژه برای المپیک حمایت وزارتخانه و کمیته ملی المپیک از آنها کامل است. سلطانی‌فر درباره مشخص شدن سرمربی آینده تیم ‌ملی فوتبال گفت: این موضوع با دقت و جدیت از سوی فدراسیون فوتبال دنبال می‌شود و بزودی سرمربی تیم‌ ملی ایران معرفی خواهد شد.
***
مجیدی: اسنادم را رو کنم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان حاضر شد و در بخش مهمی از حرف‌هایش ترجیح داد علیه مدیران سابق استقلال صحبت کند. فرهاد مجیدی در این‌باره گفت: ما مشکل مدیریتی در فوتبال داریم. شاید مدیران ما در عرصه‌های دیگر موفق باشند اما کار در فوتبال باید با تخصص باشد. اگر موسوی همراه ما در پروازها نبود، نمی‌دانستیم باید چه کار کنیم. شنیده‌ام به او انتقاد می‌شود دنبال شهرت است اما در این چند سال کدام مدیر استقلال دنبال شهرت نبوده است؟ اگر پروازهای استقلال اختصاصی نبود، ما به بازی‌ها نمی‌رسیدیم. او در این چند ماه ۱۰ میلیارد به تیم کمک کرده است در حالی که مدیران قبلی یک سال و خرده‌ای بودند و ۱۰ میلیارد هم با خود از تیم برده‌اند. به عنوان سرمربی استقلال و حتی به عنوان هوادار این تیم، نمی‌گذارم آدم‌های سودجو از نزدیک استقلال رد شوند. تا زمانی که در استقلال باشم نمی‌گذارم این افراد در تیم باشند. به سلطانی‌فر هم گفتم که نمی‌توانید سلیقه‌ای عمل کنید و باید مدیرانی بگذارید که از جنس تیم باشند زیرا هواداران با تیم زندگی می‌کنند. همین روزها است که شکایت شفر، استراماچونی، جپاروف و بازیکنان دیگر خواهد رسید. حقیقتش این است که ما یک باشگاه ورشکسته هستیم. در همه جا اختلاسگران را معرفی کردید اما چرا در فوتبال این کار را نمی‌کنید؟ در موبایلم اسنادی دارم که اگر رو کنم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.
***
۱۵۰ هزار دلار پول بیرانوند به حساب پرسپولیس آمد
باشگاه پرسپولیس قسط اول پول رضایتنامه علیرضا بیرانوند را از باشگاه بلژیکی دریافت کرد. با انتقال بیرانوند به باشگاه آنتورپ قرار بود این باشگاه بلژیکی ۷۰۰ هزار دلار در قالب 3 قسط به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. از این‌رو قرار بود ۱۵۰ هزار دلار ابتدا، ۲۰۰ هزار دلار دو ماه بعد و ۳۵۰ هزار دلار نیز در پایان فصل به پرسپولیس پرداخت شود. حالا خبر رسیده ۱۵۰ هزار دلار ابتدایی به حسابی که پرسپولیسی‌ها معرفی کرده بودند، واریز شده است.
***
تاریخ‌سازی مسی
مهاجم بارسلونا توانست دوباره یک رکورد فوق‌العاده به نام خود ثبت کند. بارسلونا پنجشنبه‌شب گذشته در مرحله یک‌هشتم نهایی کوپادل‌ری به مصاف لگانس رفت و با 5 گل میهمانش را شکست داد تا براحتی به دور بعد صعود کند. در این بازی لیونل مسی درخشید و علاوه بر اینکه 2 گل برای تیمش به ثمر رساند، 2 پاس گل هم داد. ستاره آرژانتینی در دقایق ۵۹ و ۸۹ گلزنی کرد.
با این حال شب خاص مسی به دلیل این درخشش نبود. مهاجم بارسلونا توانست به رکورد ۵۰۰ برد با تیم کاتالان برسد. به نوشته مسیترچیپ (کارشناس اسپانیایی) پیش از این هرگز در باشگاه‌های اسپانیایی یک بازیکن به این رکورد در بازی‌های رسمی نرسیده بود. او برای رسیدن به این رکورد تنها به ۷۱۰ بازی نیاز داشت. ستاره آرژانتینی در کوپادل‌ری ۵۲ گل به ثمر رسانده است و اکنون ۱۳ گل با سامیتیر فاصله دارد که بهترین گلزن آبی‌واناری‌ها در این رقابت‌ها محسوب می‌شود. مسی با پاس گلی که به کلمنت لانگله داد، توانست به رکورد لوییز سوارز در پاس گل در این فصل برسد. هر یک از مهاجم‌های بارسا ۱۰ پاس گل داده‌اند. همچنین مسی با کریم بنزما در گلزنی برابر شد. او و مهاجم رئال‌مادرید هر یک ۱۷ بار در این فصل گلزنی کرده‌اند.

Page Generated in 0/0163 sec