printlogo


کد خبر: 215935تاریخ: 1398/11/13 00:00
اخبار

استقلال و پرسپولیس با برد به داربی رسیدند
3 امتیاز نفتی در باک سرخابی ها 
پرسپولیس در جریان هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران برابر میزبانش صنعت نفت آبادان با یک گل به برتری رسید تا جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کند. در ادامه هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با برتری یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. برای پرسپولیس در این دیدار احمد نوراللهی در دقیقه ۳۱ گلزنی کرد. از سوی دیگر مدافع پرسپولیس با دریافت کارت زرد برابر صنعت نفت آبادان 3 اخطاره شد و دیدار برابر استقلال را از دست داد. شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیدار این تیم برابر صنعت نفت آبادان در هفته هجدهم با خطا روی بازیکن حریف از داور کارت زرد گرفت و
3 اخطاره شد تا دیدار با استقلال را از دست بدهد. در یکی دیگر از بازی‌های دیروز استقلال میزبان نفت مسجد سلیمان بود که این بازی با حساب ۲ بر یک به سود شاگردان مجیدی تمام شد. در آخرین دیدار از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر یک استقلالی‌ها به پایان رسید. آرمان قاسمی در دقیقه ۲۰ برای نفت مسجد سلیمان  و ارسلان مطهری در دقیقه ۳۵ و مهدی قائدی در دقیقه ۵۱ برای استقلال گلزنی کردند. با این پیروزی، استقلال با یک بازی کمتر نسبت به رقبای خود، با ۳۲ امتیاز در رده چهارم جدول جا گرفت و نفت مسجد سلیمان با تحمل دومین شکست خود در این فصل،  با ۲۶ امتیاز در رده هفتم جدول باقی ماند. اتفاق مهم این بازی مصدومیت شیخ دیاباته و خروجش از زمین بازی بود. همچنین دیروز شهرخودرو میزبان ماشین‌سازی تبریز بود که 3 بر یک به پیروزی رسید.
 
برگزاری هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ
هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری
کیک بوکسینگ جهت انتخاب برترین‌های کشور برای اعزام به مسابقات بین‌المللی برگزار شد. این مسابقات از یک لغایت ۴ بهمن و در 2 بخش آقایان و بانوان در استایل‌های سمی کنتاکت و لوکیک، دفاع شخصی و سلاح سرد در 4 رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور ۷۵۰ ورزشکار از ۲۰ استان کشور در مجموعه فرهنگی- ورزشی شهید معتمدی کارگران برگزار شد. بر اساس اعلام روابط عمومی و کمیته برگزاری مسابقات بانوان، تعداد شرکت‌کنندگان در بخش بانوان حدود ۳۰۰ ورزشکار از ۱۵ استان بود که در پایان بازی ها استان‌های خوزستان، تهران و البرز مقام های اول تا سوم و کاپ تیمی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند. با انتخاب کمیته فنی مسابقات بهترین فایتر و جایزه کمربند طلایی به خانم مهسا صدرالدینی از تهران و عنوان جنگنده‌ترین مبارز و کمربند طلایی به مریم محمدی‌حسینی اهدا شد. در پایان به رسم قدردانی و تشکر لوح‌های یادبود مسابقات توسط سرکار خانم کشاورز، نایب‌رئیس بانوان کیک بوکسینگ IMAO به اساتید ارجمند خانم‌ها خدایی، اسدیان، عاملی و غلامی‌نژاد اهدا شد. در بخش آقایان شرکت‌کنندگانی از ۲۰ استان کشور با حدود ۵۰۹ ورزشکار در 2 بخش مبارزه و دفاع شخصی حضور داشتند. مسابقات آقایان صبح روز پنجشنبه ۳ بهمن ۹۸ با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و پخش سرود ملی مقدس ایران با رژه تیم‌های شرکت‌کننده و سخنرانی دکتر مهدی ذوالقدر، رئیس سبک کیک بوکسینگ IMAO آغاز شد. در استایل لوکیک حدود ۳۵۰ ورزشکار در 4 رده سنی طی 2 روز مبارزه سخت و نفسگیر با هم به رقابت پرداختند و در پایان مسابقات جمعه شب ۴ بهمن ۹۸ با اعلام کمیته برگزاری مسابقات تیم‌های اول تا سوم به شرح ذیل
مشخص شد.
- تیم اول مسابقات قهرمانی کشوری آقایان استان تهران
- تیم دوم مسابقات قهرمانی کشوری آقایان استان خوزستان
- تیم سوم مسابقات قهرمانی کشوری آقایان استان اصفهان
همچنین در بخش کمیته دفاع شخصی، سلاح سرد و هنرهای فردی نمایشی تعداد ۱۵۰ ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان این بخش تیم‌های تهران، خوزستان و اصفهان به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم مسابقات شدند و کاپ تیمی و مدال به قهرمانان این دوره اهدا شد.
 
صیادمنش به فنرباغچه بازگشت
مهاجم ایرانی تیم استانبول اسپور به تیم پیشین خود یعنی فنرباغچه بازگشت. الله‌یار صیادمنش، مهاجم جوان ایرانی که با جدایی از استقلال راهی فنرباغچه شده بود، تصمیم گرفت در روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی با تیم استانبول اسپور ترکیه قرارداد قرضی یک ساله تا تابستان سال آینده امضا کند. با این حال قرارداد این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی با استانبول اسپور لغو شد و این بازیکن به تیم پیشین خود یعنی فنرباغچه بازگشت. صیادمنش که در ترکیب تیم امید ایران در انتخابی المپیک توکیو به میدان رفت، در تیم استانبول اسپور تنها ۷ بار به میدان رفت و حالا دوباره به تیم سابق خود یعنی فنرباغچه بازگشت. این مهاجم ۱۸ ساله که سابقه بازی در تیم استقلال را در کارنامه خود دارد، در بازی با سوریه توانست در اولین بازی ملی خود گلزنی کند.

Page Generated in 0/0172 sec