printlogo


کد خبر: 215964تاریخ: 1398/11/13 00:00
حوادث

نیروهای امدادی در جست‌و‌جوی 2 کولبر
گروه اجتماعی: 14 کولبر از 16 کولبر مفقود شده در گردنه سرشیو شهرستان سقز نجات یافتند.لقمان ازدست، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر کردستان درباره حادثه مفقود شدن کولبرها در روز گذشته گفت: ساعت 12:45 شخصی با هلال‌احمر تماس گرفته و عنوان کرد 23 کولبر در ارتفاعات سرشیو سقز گرفتار برف و کولاک شده‌اند.
وی افزود: تیم‌های امدادی به محل اعلامی اعزام شدند تا به کمک کولبرها بروند اما قبل از ورود این نیروها به محل ۱۴ کولبر از محل حادثه به پایین کوه آمده بودند و اعلام کردند تعداد آنها ۱۶ نفر بوده است.
ازدست در پایان به کرد‌تودی گفت: 2 کولبر دیگر که در ارتفاعات برفگیر مفقود شده‌اند همراه گروه نبوده و به اختیار خود از آنها جدا شده و هنوز پیدا نشده‌اند که در حال ارزیابی برای شناسایی مسیر و پیدا کردن نشانه‌هایی از آنها هستیم.
 
یک کشته و ۲۲ زخمی براثر واژگونی اتوبوس در تبریز
سخنگوی اورژانس کشور آخرین جزئیات واژگونی اتوبوس در محور تبریز- صوفیان را اعلام کرد. مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره جزئیات واژگونی اتوبوس در محور تبریز- صوفیان گفت: این حادثه ساعت ۶:۰۳ صبح روز شنبه اتفاق افتاد.  وی با بیان اینکه ۶ دستگاه آمبولانس به محض اعلام خبر به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: بر اثر این حادثه ۲۲ نفر مصدوم شدند که به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. به گفته سخنگوی اورژانس کشور، تاکنون نیز یک نفر جان خود را بر اثر این حادثه از دست داده است.
 
حادثه پرواز تهران‌ـ کرمانشاه مصدوم نداشت
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: حادثه خروج هواپیمای تهران‌ـ کرمانشاه از باند فرودگاه مصدوم نداشت. مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با فارس، گفت: صبح امروز (شنبه) پرواز کرمانشاه بعد از لندینگ و طی کردن حدود نیمی از مسیر از باند فرودگاه منحرف شد. وی گفت: خوشبختانه در این ماجرا هیچ آسیبی به خلبان و سرنشینان هواپیما وارد نشده و همه آنها در کمال سلامت به داخل سالن فرودگاه منتقل شدند.

 


Page Generated in 0/0066 sec