printlogo


کد خبر: 215986تاریخ: 1398/11/14 00:00
اخبار

جلسه تابش و بهاروند برای تعیین تکلیف قلعه‌نویی
مدیرعامل باشگاه سپاهان در جلسه‎ای با حضور سرپرست فدراسیون فوتبال شرکت خواهد کرد. به گزارش فارس، موضوع سرمربیگری امیرقلعه‌نویی در تیم‌ ملی بزرگسالان فوتبال ایران تبدیل به چالشی جدی برای مدیران باشگاه سپاهان شده است. با وجود اینکه به نظر می‌رسد نظر قطعی و نهایی فدراسیون فوتبال روی سرمربی زردپوشان است اما مدیران باشگاه اصفهانی با این موضوع مخالفند و طبق اظهارات اخیر آنها در این‌باره، مشخص است حتی با حضور مشترک قلعه‌نویی در سپاهان و تیم‌ ملی هم موافق نیستند.
بر همین اساس قرار است جلسه‌ای بین مدیرعامل باشگاه سپاهان و سرپرست فدراسیون فوتبال برگزار شود و به همین خاطر مسعود تابش امروز دوشنبه راهی تهران می‌شود تا با حیدر بهاروند در این‌باره گفت‌وگو کند.
***
سفر تیم‌ ملی فوتسال بانوان چین به ایران لغو شد
تیم ملی فوتسال بانوان چین برای برگزاری بازی تدارکاتی به ایران سفر نمی‌کند. به گزارش ایسنا، قرار بود تیم‌ ملی فوتسال بانوان چین ۲۷ فروردین‌ماه به ایران سفر کند تا با تیم‌ ملی بانوان ایران چند دیدار دوستانه انجام دهد اما این سفر لغو شد. پیش از این هم تیم‌ ملی زنان روسیه از حضور در ایران و انجام بازی تدارکاتی با تیم‌ ملی انصراف داد. چندین سال است که تیم‌های ملی فوتسال زنان ایران و روسیه در اسفندماه و به میزبانی ایران بازی دوستانه برگزار می‌کنند اما امسال روسیه از انجام این بازی‌ها انصراف داد. تیم ملی فوتسال زنان ایران خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند. این رقابت‌ها تیرماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.
***
پرسپولیس به حرف وزارت ورزش گوش نکرد تا سود بیشتری کند
معاون شرکت‌ها و قیمت‌گذاری بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی درباره قرارداد کارگزار بورس با باشگاه پرسپولیس گفت: اگر هیات‌مدیره این باشگاه به توصیه‌ها گوش می‌کرد، سود بیشتری نصیبش می‌شد. به گزارش مهر، ابوالقاسم شمسی‌جامخانه درباره عقد قرارداد باشگاه پرسپولیس با یکی از کارگزاران بورس برای درآمدزایی از برند این باشگاه اظهار داشت: قبل از انعقاد قرارداد، وزارت ورزش طی نامه‌ای از ما خواست درباره این موضوع اظهارنظر کنیم. معاون شرکت‌ها و قیمت‌گذاری بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی درباره تغییرات ایجاد شده، تصریح کرد: هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس بدون توجه به نظر وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی، اقدام به عقد قرارداد کرد؛ همین امر باعث شد وزارت ورزش خواستار ایجاد تغییراتی در قرارداد شود که مقاومت‌هایی را از سوی کارگزار به همراه داشت. شمسی‌جامخانه ادامه داد: در نهایت 2 طرف به یک رقم مشخص رضایت دادند تا قرارداد جاری شود. قاعدتاً اگر آنچه نظر وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی بود هیات‌مدیره اعمال می کرد،
درصد بیشتر و بهتری نصیب باشگاه پرسپولیس می‌شد. وی درباره اینکه آیا قرارداد موجود قانونی است؟ افزود: بله! این موضوع هیچ مشکلی ندارد البته نامه وزارت ورزش و جوانان به سازمان خصوصی‌سازی جنبه مشورتی داشت که مهم‌ترین موضوع آن، مدت زمان قرارداد بود. معاون شرکت‌ها و قیمت‌گذاری بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی در رابطه با اینکه اگر باشگاه پرسپولیس واگذار شود، چنین قراردادی لغو خواهد شد، اظهار داشت: شرکتی که قرارداد بسته، ملزم به رعایت آن است. موضوعی که هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس باید رعایت می‌کرد انجام نشد تا درصد سود کمتری به این باشگاه برسد.
***
وعده پاداش به کمانداران برای کسب سهمیه المپیک توکیو
رئیس فدراسیون تیروکمان به منظور تقویت انگیزه ورزشکاران این فدراسیون برای کسب سهمیه المپیک به آنها وعده پرداخت پاداش داده است. میلاد وزیری تنها کماندار ایران است که برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو صاحب سهمیه شده است. دیگر کمانداران ایران با حضور در مسابقات جهانی آلمان که آخرین فرصت کسب سهمیه است می‌توانند مجوز لازم برای ورود به المپیک توکیو را به دست بیاورند. این رقابت‌ها خردادماه سال آینده برگزار می‌شود. در همین راستا و به منظور تقویت انگیزه کمانداران اعزامی به آلمان، رئیس فدراسیون تیروکمان به آنها وعده پرداخت پاداش در صورت کسب سهمیه را داده است. غلامرضا شعبانی‌بهار که به منظور بازدید از روند پیگیری تمرینات تیم‌ ملی تیروکمان در کیش به این جزیره سفر کرده است، در جمع اردونشینان این موضوع را اعلام کرد و گفت: هر یک از ورزشکاران که بتوانند صاحب سهمیه شوند، علاوه بر حقوق ماهانه که از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش دریافت خواهند کرد، پاداشی ویژه نیز از فدراسیون‌ دریافت می‌کنند.
***
پزشک استقلال: جواب MRI دیاباته امیدوار‌کننده نبود
پزشک تیم استقلال می‌گوید متاسفانه جواب MRI دیاباته امیدوار‌کننده نبوده و بعید است این بازیکن بتواند در داربی به میدان برود. دکتر کاوه ستوده در گفت‌و‌گو با فارس، درباره مصدومیت شیخ دیاباته و آخرین وضعیت این بازیکن اظهار داشت: بلافاصله بعد از آسیب‌دیدگی دیاباته در مقابل نفت مسجد‌سلیمان، اقدامات تشخیصی و درمانی درباره او در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد او از ناحیه عضله چهارسر ران دچار آسیب‌دیدگی شده است. وی درباره اینکه آیا این بازیکن به داربی می‌رسد یا خیر؟ گفت: متاسفانه جواب MRI دیاباته امیدوار‌کننده نبوده و بعید است این بازیکن بتواند در داربی به میدان برود.

Page Generated in 0/0130 sec