printlogo


کد خبر: 216033تاریخ: 1398/11/15 00:00
اخبار

تشریح آخرین اقدمات انجام شده برای واگذاری سرخابی‌ها
مسؤول پیگیری واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس در وزارت ورزش، آخرین اقدامات انجام‌شده در این زمینه را تشریح کرد. به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، جمشید تقی‌زاده گفت: گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت‌های فرهنگی- ورزشی استقلال و پرسپولیس در حال نهایی شدن است و بعد از هماهنگی‌های لازم روز برگزاری مجمع عمومی به طور فوق‌العاده بزودی اعلام می‌شود. معاون وزیر ورزش افزود: البته با وجود مصوبات قبلی 2 شرکت استقلال و پرسپولیس هنوز برای تشکیل کمیته حسابرسی اقدامی نشده است و بر اساس مصوبه جدید هیأت‌مدیره 2 باشگاه، آقای رسول‌ پناه از پرسپولیس و کامران منزوی از استقلال به عنوان عضو مالی به این کمیته برای امور حسابرسی معرفی شده‌اند. وی تصریح کرد: نکته دیگر در زمینه دارایی‌های 2 باشگاه، ساختمان مرکزی آنهاست که با مصوبه جدید کمیته واگذاری مقرر شد فدراسیون فوتبال نسبت به انتقال قطعی ساختمان‌های مرکزی متعلق به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اقدام کند. مسوول پیگیری واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: البته خبر خوب اینکه کمپ مرحوم حجازی و مستندات احراز مالکیت شرکت فرهنگی- ورزشی استقلال در اختیار اداره کل حقوقی و املاک قرار گرفته و ان‌شاءالله طی تشریفات قانونی و بررسی مستندات اقدامات لازم در این باره انجام شود.
***
الاهلی - استقلال در کویت
الاهلی عربستان در کویت از استقلال میزبانی می‌کند. به نقل از باشگاه استقلال، باشگاه الاهلی عربستان برای میزبانی مصاف خود مقابل استقلال ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، «کویت» را به عنوان کشور بی‌طرف و محل برگزاری این مسابقه انتخاب کرده بود که مورد تایید مسؤولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت. این بازی روز دوشنبه ۲۸ بهمن در کویت برگزار خواهد شد.
***
دلیل عدم موفقیت استراماچونی در اسپارتا‌پراگ از زبان رسانه چکی
یک رسانه چکی اعلام کرد سرمربی سابق استقلال در زمان حضورش در اسپارتاپراگ نتوانست خودش را با محیط وفق دهد. سایت «lidovky» جمهوری چک گزارشی را ارائه داد و با دلیل ثابت کرد مربیان خارجی نمی‌توانند در لیگ فوتبال جمهوری چک کار کنند و عمده دلیل اصلی این ناکامی خارجی‌ها هم عدم وفق با فرهنگ این کشور است. این رسانه چکی نام 3 مربی را  به عنوان مثال آورد که آندره استراماچونی، سرمربی سابق استقلال یکی از این گزینه‌ها بود. این سایت درباره استرا نوشت: استراماچونی وقتی آمد، اعلام کرد دوست دارد زبان چکی را یاد بگیرد اما حضور او بیش از 281 روز طول نکشید و نتوانست خودش را با محیط این کشور وفق دهد. استراماچونی قبل از استقلال در فصل 2018-2017 هدایت تیم اسپارتا‌پراگ جمهوری چک را برعهده داشت.
***
گاف ترامپ در پیام تبریک بابت قهرمانی یک تیم ورزشی
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر با اشتباهی تأمل‌برانگیز در شبکه‌های اجتماعی سوژه اهالی فضای مجازی شده است.
به گزارش تسنیم، به دنبال مشخص شدن قهرمان جدید لیگ فوتبال آمریکایی (NFL) در بازی فینال این رقابت‌ها موسوم به «سوپر بوال»، چهره‌های معروف و سرشناس فراوانی از طریق شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داده‌ و به تیم قهرمان تبریک گفتند. بازی «سوپر بوال» بامداد روز دوشنبه برگزار شد که در آن تیم «کانزاس سیتی چیفس» موفق شد تیم «سن‌فرانسیسکو فورتی‌ناینرز» را با نتیجه 31 بر 20 شکست دهد و به این ترتیب برای اولین بار در 50 سال اخیر جام قهرمانی «وینس لومباردی» را کسب کند. یکی از افراد سرشناسی که به تیم کانزاس‌سیتی قهرمانی‌اش را تبریک گفته، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکاست که البته پیام تبریکش با گافی بزرگ همراه بوده است. ترامپ در پیامی که در صفحه شخصی‌اش منتشر شده، نوشته است: «تبریک به کانزاس‌سیتی چیفس بابت یک بازی فوق‌العاده و یک بازگشت استثنایی زیر فشاری سنگین. شما نماینده‌‌ای بسیار خوب برای ایالت بزرگ کانزاس و در حقیقت کل آمریکا هستید. کشور ما به شما افتخار می‌کند!» ترامپ در حالی تیم کانزاس‌سیتی چیفس را نماینده‌ای شایسته برای ایالت کانزاس معرفی کرد که شهر کانزاس‌سیتی در ایالت میسوری آمریکا واقع شده و تیم چیفس هم همیشه در این ایالت بوده و هست. اگر چه ترامپ ساعاتی بعد گاف بزرگش را تصحیح کرد اما اشتباه او از چشم کاربران تیزبین فضای مجازی پنهان نماند و بسیاری به او به خاطر اشتباه عجیبش طعنه زده‌اند.

Page Generated in 0/0156 sec