printlogo


کد خبر: 216093تاریخ: 1398/11/16 00:00
حوادث

ریزش یک ساختمان 2 طبقه قدیمی در تهران
به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی یک ساختمان 2 طبقه قدیمی در خیابان دماوند فرو ریخت. جلال ملکی در گفت‌وگو با فارس، درباره وقوع این حادثه گفت: در ساعت 4 و 2 دقیقه بامداد دیروز ریزش آوار در منطقه شرق تهران به سامانه آتش‌نشانی اطلاع داده شد. 
وی افزود: بلافاصله ماموران سازمان آتش‌نشانی از 2 ایستگاه به همراه تجهیزات مربوط به آواربرداری در محل حادثه واقع در خیابان دماوند، ‌خیابان زاهد گیلانی حاضر شدند که مشاهده کردند یک ساختمان 2 طبقه به دلیل نامشخصی دچار ریزش شده است. 
***
انفجار مرگبار کامیون حامل سوخت در فیروزکوه
رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تصادف و انفجار کامیون حامل مواد سوختی در محور فیروزکوه خبر داد و گفت: در پی این حادثه ۲ نفر جان‌باخته و ۵ نفر مصدوم شدند. سرهنگ سیاوش محبی در گفت‌وگو با مهر، از وقوع حادثه تصادف یک دستگاه کامیون کشنده با گاردریل در پیچ «هرانده» خبر داد و افزود: این کامیون حامل مواد سوختی بوده و از سمت تهران به فیروزکوه در حال حرکت بوده است. وی با بیان اینکه برخورد این کامیون با گاردریل سبب انفجار و آتش‌سوزی در محل حادثه شد، گفت: متأسفانه در پی این حادثه راننده و سرنشین کامیون جان خود را از دست دادند.
 وی اضافه کرد: پس از این آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی سواری سمند و یک دستگاه کامیون بنز نیز به کامیون کشنده نزدیک بودند که دچار آتش‌سوزی شدند. وی افزود: راننده و ۳ تن از سرنشینان خودروی سمند به همراه راننده کامیون بنز مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند. محبی افزود: علت اولیه حادثه بریدن ترمز یا خواب‌آلودگی راننده بوده است.

Page Generated in 0/0063 sec