printlogo


کد خبر: 216124تاریخ: 1398/11/17 00:00
هروویه میلیچ، مدافع کروات استقلال در گفت‌وگو با «وطن امروز»:
مطمئنم می‌توانیم پیروز باشیم

زهره فلاح زاده: امروز حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار خواهد شد؛ داربی ۹۱ بین 2 تیم محبوب پایتخت. آبی‌ها با اولین تجربه فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی در داربی به مصاف پرسپولیسی می‌روند که شرایط خوبی در لیگ دارد. قرمزها با ۴۰ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و آبی‌ها با ۳۲ امتیاز و یک بازی کمتر در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار دارند. هر دو تیم دیدار هفته گذشته خود را پیروز شده‌اند و با روحیه مناسب به مصاف هم خواهند رفت. «وطن امروز» برای بررسی آخرین وضعیت استقلال با هروویه میلیچ، مدافع کروات این تیم گفت‌وگوی کوتاهی انجام داده است.
 
* نظرت درباره داربی ایران چیست؟
من در دوران بازی خودم داربی‌های زیادی را تجربه کرده‌ام؛ در کرواسی، یونان، ایتالیا و چند کشور دیگر اما این داربی برای من بسیار خاص و متفاوت است، چون می‌دانم هواداران زیادی به استادیوم خواهند آمد. متاسفانه داربی رفت را از دست دادم و فردا خیلی مشتاقم بازی کنم و در نهایت برنده شویم.
 
* شرایط تیم چطور است؟
همه بازیکنان تمرینات منظمی برای این دیدار داشته‌اند و برنامه‌ریزی خاصی کرده‌اند، چون همه ما می‌دانیم داربی یک بازی معمولی نیست. این دیدار برای هر دو تیم سخت است اما من با اطمینان می‌گویم بازیکنان ما کاملا آماده داربی هستند و بی‌صبرانه منتظریم بازی آغاز شود.
 
* می‌دانی برای هواداران دو تیم بردن داربی حتی مهمتر از قهرمانی در لیگ است؟
من شنیده‌‌ام مهم‌ترین چیز برای هواداران پیروزی در داربی است، متاسفانه ما در بازی رفت پیروز نشدیم اما مطمئنم در این بازی می‌توانیم برنده باشیم.
 
* از وضعیت خودت بگو؛ آماده هستی؟
کمی با تاخیر به تمرینات نیم‌فصل اضافه شدم اما من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و در کرواسی به صورت منظم تمریناتم را انجام می‌دادم و بخوبی می‌دانم کارم را چگونه انجام دهم. من آماده هستم برای تیمم در این دیدار مهم بازی کنم.
 
* کار کردن با فرهاد مجیدی چطور است؟
فرهاد مجیدی یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان استقلال در تاریخ این باشگاه بوده است و علاوه بر آن در این یک ماه بخوبی نشان داده می‌تواند یک مربی بزرگ هم باشد. مجیدی خیلی خوب می‌داند در داخل تیم و اطراف آن چه خبر است. او از ما می‌خواهد بهترین بازی را انجام دهیم و به ما کمک می‌کند بتوانیم در این کار موفق باشیم. من مطمئنم او در آینده به موفقیت‌های زیادی دست پیدا خواهد کرد. ما با وجود او انرژی مضاعفی گرفته‌ایم و معتقدم تیم بسیار بهتری نسبت به 3-2 ماه گذشته داریم.
 
* امیدوارم امروز بهترین بازی‌ات را انجام دهی.
ممنونم. من می‌توانم.

Page Generated in 0/0060 sec