printlogo


کد خبر: 216130تاریخ: 1398/11/17 00:00
بیانیه جدید سلبریتی‌ها، ببخشید خود‌خود مردم‌ها
جوج می‌زنیم به یادتان

سلام بر ملت همیشه مظلوم و اسیر ایران که 40 سال است آب خوش از گلوی‌تان پایین نرفته است...
این پیام دغدغه‌مندی ماست... بیایید همدیگر را باور کنیم...
باور کنید ما خود‌خود مردم هستیم... حتی از شما هم خود‌خود مردم‌تر هستیم. آن روز‌ها که شما از گرانی ناله می‌کنید، و تورم کمرتان را خم کرده است ما به سواحل خارج رفته و در حالی که با شورت ورزشی والیبال بازی می‌کنیم  از این همه مشکلات معیشتی دلمان یه جوری می‌شود و بازی هم از دماغ‌مان در می‌آید.
ما هم از شماییم وقتی سیل می‌آید و همه دار و ندارتان را می‌برد، همیشه سربزنگاه شماره کارت می‌دهیم واینگونه با شما همدردی می‌کنیم، فقط این بانک نامرد پول‌ها را به خاطر بدهی‌های‌مان برمی‌دارد و همدردی ما ناقص می‌ماند...
ما از خود شماییم وقتی به خیابان می‌ریزید و به خاطر اعتراض به وضع موجود کشته می‌شوید ما برای شما مثل گربه بزرگمهر، عزاداری کرده و صفحه‌های‌مان را سیاه می‌کنیم. ما به خاطر شما از حقوق سگ‌ها و گربه‌ها حمایت می‌کنیم حتی اگر شما اصلا سگ و گربه نداشته باشید.
ما برای حمایت از حقوق شما، سعی می‌کنیم حتی مالیات ندهیم. و از مالیات‌هایی که شما می‌دهید از صدا‌و‌سیما پول به جیب بزنیم تا دل‌تان نشکند. ما حتی به خاطر شما امسال از جشنواره فجری که در آن حضور نداشتیم و اصلا راه‌مان نداده بودند هم انصراف دادیم.
ما از خود‌خود شماییم و وقتی داریم از کنار برج ایفل برای‌تان بیانیه می‌نویسیم و با بروبچ جوج می‌زنیم قلب‌های‌مان با شماست، و یک سیخش را به افتخار شما به نیش می‌کشیم... تا تسلیتی دیگر بدرود!

Page Generated in 0/0382 sec