printlogo


کد خبر: 216140تاریخ: 1398/11/17 00:00
فعالیت‌های انتخاباتی نامحسوس شروع شد
کاندیدای نسل پیر و جوان

اهم فعالیت‌های کاندیدای نسل پیر و جوان، جناب مهندس دکتر استاد گرامی را به اطلاع شهروندان عزیز می‌رسانیم:
- عطرافشانی و تجدید با میثاق
کاندیدای عزیزمان صبح پنجشنبه به همراه هیأت بلندپایه متشکل از اعضای ستاد انتخاباتی و همسر و بچه‌ دوم‌شان، به شهرمان آمدند. همچنین ایشان با تجدید، میثاق دوباره بستند که تا جان در بدن دارند از هیچ خدمتی برای این مردم فروگذار نکنند. ایشان پس از ریزش چندین و چند قطره اشک خاطرنشان کردند «کاش من هم پس از رای آوردن در راه خدمت به مردمم ... من برم هیشکی تنها نمی‌شه».
- دیدار با نمایندگان خارجی کشورهای دوست و ابراز هاو آر یو ویت ماچ به ایشان.
آقای دکتر عصر شنبه پس از اطلاع از حضور تعدادی توریست اروپایی در شهر، به‌سرعت دفتر خود را ترک کرده و به استقبال ایشان شتافتند. ایشان پس از حضور در جمع توریست‌های محترم که از کشورهای اسپانیا، آمریکا، فرانسه، زلاندنو و توگو بودند، طی نطق غرایی به زبان انگلیسی فرمودند: آی اَم بلک بُرد این مجلس. ایشان توریست‌ها را سفرای فرهنگی کشورهای‌شان خوانده و به همین مناسبت به میهمانان چلوکباب داده و با ایشان سلفی نیز گرفتند.
در پایان استاد معزز با مادر خود نیز دیدار کرده و در حضور خبرنگاران و عکاسان دست و پای مادر خود را به غایت بوسیدند. ایشان همچنین قصد داشتند دست و پای پدر گرامی خود را نیز ببوسند اما متاسفانه باخبر شدند که آن تکیه‌گاه و مرد روزهای سخت و آن استوانه گرانقدر 2 سال پیش فوت شده‌اند.

Page Generated in 0/1224 sec