printlogo


کد خبر: 216163تاریخ: 1398/11/19 00:00
اخبار

پاداش ویژه در انتظار بازیکنان لیورپول

بازیکنان لیورپول در صورت قهرمانی در لیگ برتر مبلغ ۴ میلیون پوند دریافت خواهند کرد. به نقل از اسکای، لیورپول ۱۰۰ امتیاز از ۱۰۲ امتیاز اخیر لیگ برتر را به دست آورده است و با ۲۲ امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد. با ادامه این روند لیورپول در آستانه یک قهرمانی قدرتمندانه قرار دارد. بازیکنان لیورپول بعد از قهرمانی در لیگ برتر، هر کدام بیش از ۱۵۰ هزار پوند پاداش دریافت خواهند کرد. بیش از ۴ میلیون پوند پاداش برای تمام بازیکنان لیورپول در نظر گرفته شده است و بر مبنای دقایق بازی در اختیار این افراد قرار خواهد گرفت. لیورپول در بازی بعدی خود باید در لیگ برتر به دیدار نوریچ برود. شاگردان یورگن کلوپ با کسب ۶ پیروزی دیگر در بازی‌های باقی‌مانده، قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰-۲۰۱۹ قطعی می‌کنند. 
***
ستین: شاید دلیل این باخت اعتماد به نفس بازیکنان بود
سرمربی بارسلونا می‌گوید تیمش احتمالا به دلیل اعتماد به نفس پایین در بازی برابر آتلتیک‌بیلبائو جریمه شد و از رقابت‌های کوپا دل‌ری کنار رفت. بارسلونا پنجشنبه شب در آخرین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل ری برابر آتلتیک بیلبائو قرار گرفت و با یک گل از میزبانش شکست خورد. کیکه ستین در نشست خبری بعد از حذف تیمش از این رقابت‌ها گفت: ما  از این رقابت‌ها کنار می‌رویم و این بسیار دردناک است ولی در کل باید بگویم تصویر کلی از تیم ما در این دیدار خوب بود. همه چیز در این دیدار برای ما خوب بود و خوب پیش رفت جز نتیجه. باید به حریف تبریک بگویم چون توانستند به گل برسند و دروازه ما را باز کنند. آنها توانستند به مرحله بعد صعود کنند و ما موفق به این کار نشدیم. متاسفانه در دقیقه‌ای دروازه ما باز شد که دیگر نمی‌توانستیم واکنشی به آن داشته باشیم و بازنده شدیم. بازی‌هایی هست که شما ۱۰ موقعیت گل دارید و نمی‌توانید گلزنی کنید ولی حریف یک موقعیت گل به دست می‌آورد و موفق می‌شود آن را گل کند. او در ادامه صحبت‌های خود گفت: نمی‌دانم دلیل این باخت چه بود. شاید به خاطر اعتماد به نفس بازیکنان بود که این اتفاق رخ داد. مسائلی در تیم است که کنترل آن آسان نیست و اعتماد به نفس بازیکنان یکی از همین موارد است.
***
داوودی؛ امید وزنه‌برداری ایران برای مدال المپیک
یک سایت خارجی با اشاره به عملکرد وزنه‌برداران ایران در جام فجر، علی داوودی را یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال در المپیک توکیو معرفی کرد. به نقل از «insidethegames»، علی داوودی، ورزشکار فوق‌سنگین 20 ساله، امیدهای ایران را برای کسب مدال در المپیک توکیو زنده نگه‌ داشت. وی در مسابقات فجر کاپ که به میزبانی رشت برگزار شد، به مدال طلا دست یافت. رکورد این وزنه‌بردار در مسابقات جوانان جهان باعث شده تا امید ایران برای کسب مدال در المپیک باشد. خبرهای خوب دیگری از سهراب مرادی، یکی از وزنه‌برداران قهرمان ایران در المپیک 2016 ریو به گوش می‌رسد اما درباره کیانوش رستمی اینطور نیست. 
رستمی که در دسته 85 کیلوی بازی‌های ریو به مدال طلا دست یافته بود، در مسابقات جام فجر هر 3 حرکت یکضرب خود را اوت کرد. سهراب مرادی قهرمان ایران در المپیک ریو که مدت‌هاست با مشکل آسیب‌دیدگی روبه‌رو شده با حضور در رقابت‌های غرب آسیا به میزبانی دوبی به میادین بازمی‌گردد و امیدوار است در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی قزاقستان که ماه آوریل برگزار می‌شود، نتایج خوبی بگیرد. مرادی در رده‌بندی جهانی در جایگاه 78 جهان قرار دارد و رکورددار دسته 96 کیلو به شمار می‌رود.

Page Generated in 0/0069 sec