printlogo


کد خبر: 216235تاریخ: 1398/11/20 00:00
اخبار

سلطانی‌فر: انتخاب سرمربی با اختیار کامل فدراسیون انجام شد
وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخاب اسکوچیچ با اختیار کامل از سوی فدراسیون فوتبال بوده است. به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی‌فر در جمع خبرنگاران در سفر استانی به همدان درباره انتخاب اسکوچیچ گفت: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اختیار کامل از سوی فدراسیون فوتبال انجام شده و قرارداد او بلندمدت و برای راهیابی به جام ‌جهانی است. وی افزود: فدراسیون فوتبال بعد از انتخاب سرمربی تیم ملی باید به سرعت روند آماده‌سازی و برنامه‌ریزی مفصل و موثر برای ششمین صعود ایران به جام‌جهانی را دنبال کند. مسعود سلطانی‌فر که دیروز به مناسبت ایام دهه فجر و افتتاح ۸ پروژه ورزشی به همدان سفر کرده بود با حضور در مریانج، استخر سرپوشیده کوثر این شهرستان را افتتاح کرد. در این مراسم  فرماندهان و مسؤولان استانی و مردم علاقه‌مند به ورزش این شهرستان نیز حضور داشتند. این پروژه که از سال 86 با مساحتی بالغ بر 1438 مترمربع کلنگ زده شده بود، در دهه فجر امسال افتتاح شد.
***
واکنش دبیر به خط خوردن نصیری
رئیس فدراسیون کشتی نسبت به خط خوردن میثم نصیری از ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای مسابقات آسیایی واکنش نشان داد. به گزارش ایسنا، پس از اینکه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد امیرحسین مقصودی را جانشین میثم نصیری در وزن ۶۵ کیلوگرم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا کرد، هیات کشتی استان زنجان نسبت به تضییع حق کشتی‌گیرش به علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی نامه نوشت و خواستار احقاق حق شد. در همین رابطه علیرضا دبیر، 3 مورد را از محسن کاوه، مدیر تیم‌های ملی و غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خواستار شده است. دبیر خطاب به این 2 عضو ارشد کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد گفته است: امیدوارم طوری تصمیم‌گیری شده باشد که حقی از نامبرده ضایع نشده باشد. رئیس فدراسیون همچنین از کاوه و محمدی خواسته سریعا در این‌باره پاسخ دهند، ضمن اینکه میثم نصیری به ناحق از گردونه رقابت‌ها کنار گذاشته نشود.
***
علی‌نژاد: به نظر سپاهان احترام گذاشتیم
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش می‌گوید وزارت ورزش مشکلی با فدراسیون ژیمناستیک ندارد و مسائلی هم که در گذشته بوده برطرف شده است. مهدی علی‌نژاد در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون ژیمناستیک درباره گزارش‌های مالی فدراسیون ژیمناستیک افزود:  مجمع خوب، پویا و شفافی داشتیم. گزارش‌های مربوط ارائه شد و مشکلی نداشتیم. او درباره ابهام مجدد کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره‌ میزبانی تیم‌های ایرانی در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: منشأ این خبر را نمی‌دانم کجاست. رسانه‌ها را امروز دنبال نکرده‌ام ولی چنین نامه‌ای برای ما نیامده است. 3 ورزشگاه آزادی، نقش جهان و امام رضا(ع) هم برای میزبانی تایید شده‌اند. علی‌نژاد درباره انتخاب نشدن سرمربی تیم ملی ایران از گزینه‌های داخلی نیز گفت: بر اساس صحبتی که قبلا کردم یا مربی ایرانی خواهیم داشت یا از مربیان خارجی که در ایران هستند و همین هم شد. تصمیم این بود از پتانسیل‌هایی که در ایران هست استفاده کنیم اما به نظر باشگاه سپاهان و مردم اصفهان در مخالفت با انتخاب سرمربی تیم شان برای تیم ملی احترام گذاشتیم. جمع‌بندی این شد از گزینه دیگری استفاده شود و با توجه به جدا شدن اسکوچیچ از تیم باشگاهی‌اش او به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد.
***
۸ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند
مرحله جدید اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری ایران برای شرکت در مسابقات غرب آسیا و قهرمانی آسیا از ۲۲ بهمن در تهران آغاز می‌شود. به گزارش مهر، دور جدید اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری ایران برای اعزام به مسابقات غرب آسیا و قهرمانی ۲۰۲۰ بزرگسالان آسیا، از روز سه‌شنبه ۲۲ بهمن‌ماه با حضور 8 ملی‌پوش در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود. حافظ قشقایی، حسین سلطانی، علی میری، سهراب مرادی، کیانوش رستمی، امیر حقوقی، علی هاشمی و علی داوودی، نفرات دعوت‌شده به این مرحله از اردو هستند که تمرینات تا ۶ اسفند ادامه پیدا خواهد کرد. پس از پایان هفته سوم لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور، نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی بعدی تیم ملی بزرگسالان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا دعوت می‌شوند. رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا ۶ تا ۱۰ اسفندماه در امارات و مسابقات قهرمانی بزرگسالان ۲۰۲۰ آسیا از ۲۸ فروردین تا ۶ اردیبهشت در قزاقستان برگزار می‌شود.

Page Generated in 0/0213 sec