printlogo


کد خبر: 216267تاریخ: 1398/11/20 00:00
اخبار

تشریح آیین‌های اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی
سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه، آیین‌های گرامیداشت اربعین سردار سرافراز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت را تشریح کرد و گفت: مراسم چهلم شهادت سردار سلیمانی در تهران ۲۴ بهمن‌ماه، کرمان ۲۷ بهمن‌ماه و سایر استان‌های کشور بین ۲۴ تا ۲۷ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد. به گزارش سپاه‌نیوز، سردار شریف تلاقی ۲۲ بهمن با ایام چهلم شهید حاج قاسم سلیمانی را معنادار و الهام‌بخش و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری زمینه‌ساز انگیزه مضاعف مردم برای حضور عظیم در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی علاوه بر تکریم و تجلیل از شخصیت و نقش‌آفرینی‌های ماندگار، امنیت‌آفرین و درس‌آموز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی حماسی و بزرگ ۲۲ بهمن‌ماه ۹۸ در آیین‌های ویژه چهلمین روز شهادت آن سردار آسمانی و پرافتخار در تهران و سایر شهرهای کشور شرکت و یاد، خاطره و آرمان‌های بلند ایشان را گرامی خواهند داشت. وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده مراسم چهلم شهید سردار سلیمانی و همراهان شهیدش در تهران روز پنجشنبه ۲۴ بهمن‌ماه پس از نماز مغرب و عشا با حضور اقشار و آحاد مختلف مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد. سردار شریف همچنین درباره برگزاری مراسم مشابه در کرمان و دیگر شهرهای کشور گفت: مراسم ویژه چهلم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان در کرمان روز ۲۷ بهمن‌ماه و در سایر مراکز استان‌ها و شهرهای کشور نیز بین ۲۴ تا ۲۷ بهمن‌ماه متناسب با شرایط و برنامه‌ریزی‌های  استانی برگزار خواهد شد.
***
جزئیات جدید از پرونده زم
سخنگوی قوه‌قضائیه در پاسخ به سؤالی درباره پرونده «روح‌الله زم» اظهار کرد: طی روزهای آینده دادگاه رسیدگی به این پرونده در چارچوب مقررات برگزار می‌شود. به گزارش تسنیم، غلامحسین اسماعیلی صبح دیروز در گفت‌وگو با رادیو تهران، افزود: در این پرونده غیر از متهم اصلی، 5 نفر دیگر بازداشت هستند و افرادی هم احضار شدند که پرونده آنها در دست بررسی است. از طیف‌های مختلف در این پرونده اسامی‌ای مطرح است و تا زمانی که رسیدگی نشود، نمی‌توان درباره آن صحبت کرد. سخنگوی قوه‌قضائیه گفت: پرونده زم را تفکیک کردیم تا به‌طور مجزا به آن رسیدگی شود و پرونده افراد دیگر نیز به‌مرور زمان رسیدگی خواهد شد. اسماعیلی در پاسخ به سؤال دیگری درباره بازداشت 5 نفر در ارتباط با کلاهبرداری از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برای احراز صلاحیت آنها گفت: این افراد کلاهبردارند و هیچ ارتباطی با شورای نگهبان و بررسی صلاحیت‌ها ندارند و متهمان این پرونده مانند بسیاری از کلاهبرداری‌ها و ادعاهای دروغین دیگر موجب سلب اعتماد مردم شده‌اند. طبق اظهارات افراد بازداشتی، آنها ارتباطی با شورای نگهبان ندارند و بزودی به پرونده رسیدگی می‌شود و متهمان معرفی می‌شوند.
***
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی برگزار شد
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی 3 قوه به ‌ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد. به گزارش تسنیم، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی 3 قوه به‌ریاست حسن روحانی رئیس‌جمهور و با حضور علی لاریجانی رئیس‌مجلس و آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه‌قضائیه و دیگر اعضای این شورا برگزار شد. در ابتدای این جلسه اعضا ضمن تبریک دهه مبارک فجر به ملت ایران خواستار حضور آحاد ملت و ایرانیان در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه به عنوان نماد وحدت و انسجام ملی و مشارکت عمومی در مقابله با جنگ تحمیلی اقتصادی از سوی دولت آمریکا شدند.

Page Generated in 0/0061 sec