printlogo


کد خبر: 216287تاریخ: 1398/11/21 00:00
اخبار

بالا بردن پرچم ایران با آرزوی شادی روح سردار سلیمانی
ورزشکار جوجیستوکار ایرانی که اخیرا در مسابقات کشور فرانسه به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، در لحظه دریافت مدال قهرمانی با بالا بردن پرچم ایران، نام سردار سلیمانی را با صدای بلند فریاد زد. قهرمان جوجیستوکار ایرانی بعد از کسب مدال قهرمانی این رشته در کشور فرانسه، هنگام دریافت مدال و در لحظه بالا بردن پرچم کشورمان، با صدای بلند، آرزوی شادی روح سردار سلیمانی را کرد که این حرکت ارزشمند بازتاب مثبتی در فضای مجازی داشت.  
***
پاس طلایی جهانبخش برای نجات برایتون
ستاره ایرانی برایتون لحظاتی پس از ورود به زمین، تیمش را از شکست مقابل واتفورد نجات داد. در یکی از دیدارهای روز نخست رقابت‌های هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که برای دومین بازی پیاپی علیرضا جهانبخش را در ترکیب اصلی نداشت و روی نیمکت می‌دید، ساعت ۲۱ شنبه در ورزشگاه فالمر به مصاف واتفورد پایین جدولی رفت. جهانبخش تنها 5 دقیقه برای اثبات شایستگی‌های خود بعد از دریافت جایزه بهترین گل ماه ژانویه لیگ جزیره زمان می‌خواست و توانست با فرار سریع از جناح راست و ارسال تند و تیز زمینی که با شوت پای چپ عجیب و گل به خودی آدریان ماریاپا، مدافع جامائیکایی واتفورد همراه شد، بازی را به تساوی بکشد. برایتون بعد از 2 باخت و 3 مساوی اخیرش، برای ششمین هفته پیاپی در لیگ برتر انگلیس نتوانست به برتری برسد اما خوش‌شانس بود که با درخشش دوباره جهانبخش از شکست خانگی نجات پیدا کرد و با نتیجه یک- یک متوقف شد تا ۲۷ امتیازی شود و در رده پانزدهم جدول قرار بگیرد. جهانبخش که در این فصل 2 گل تماشایی برابر بورنموث و چلسی زده، روی یک گل دیگر تیمش تاثیرگذار ظاهر شد تا احتمالا این شانس را داشته باشد در هفته آینده و بعد از 2 مسابقه نیمکت‌نشینی، مجددا به ترکیب برایتون مقابل شفیلدیونایتد بازگردد.
***
فدراسیون فوتبال: دایی گزینه هدایت تیم ملی نبود
یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال مذاکره با علی دایی برای هدایت تیم ملی قبل از دراگان اسکوچیچ و امیر قلعه‌نویی را تکذیب کرد. به گزارش فارس، طی روزهای اخیر علی دایی مدعی شده از طرف وزارت ورزش و جوانان با حضور او در رأس تیم ملی مخالفت شده است اما یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال هرگونه مذاکره با این مربی را تکذیب کرد. این منبع آگاه در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: علی دایی از ابتدا جزو گزینه‌های فدراسیون نبود و حضور وی در تیم ملی، بیشتر جریان‌سازی رسانه‌ای بود. با احترام به دایی، باید اشاره کرد با توجه به کارنامه این مربی، فدراسیون تصمیمی برای مذاکره با وی نداشت و حضور وی در تیم ملی بیشتر ذهنی بود. وی در پایان گفت: طبعا برای مذاکرات باید جلساتی برگزار می‌شد ولی هیچ‌یک از مسؤولان فدراسیون که در این حوزه دارای جایگاه و نقش بودند، مذاکره‌ای رسمی با این مربی انجام نداده‌اند.
***
تمجید رسانه‌های بلژیک از درخشش رضایی برای شارلروا
رسانه‌های بلژیک به تمجید از مهاجم ایرانی شارلروا بعد از درخشش مقابل زولته پرداختند. به گزارش فارس، تیم فوتبال شارلروا شنبه‌شب با حضور کاوه رضایی و علی قلی‌زاده به مصاف تیم زولته رفت که با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی کاوه رضایی خوش درخشید و هت‌تریک کرد. رسانه‌های بلژیک به تمجید از درخشش مهاجم ایرانی پرداختند. سایت «lesoir» بلژیک نوشت: کاوه رضایی با هت‌تریکش شارلروا را به برد رساند. سایت «sudinfo» هم نوشت: کاوه رضایی در شبی رویارویی مقابل زولته خوش درخشید. سایت «hln» بلژیک نیز نوشت: رضایی قهرمان شارلروا بود و یک تنه تیمش را پیروز کرد.

Page Generated in 0/0065 sec