printlogo


کد خبر: 216320تاریخ: 1398/11/23 00:00
اخبار

وزیر ورزش: مردم متحد و یکپارچه مقابل آمریکا ایستاده‌اند
وزیر ورزش و جوانان گفت: در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن جوانان و قهرمانان و نخبه‌های ورزش کشور حضور گسترده دارند و افتخارات آنها متعلق به مردم و برای شادی دل آنهاست. به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر با حضور در جمع پرشور راهپیمایان 22 بهمن گفت: حضور کم‌نظیر و باشکوه مردم در جای‌جای ایران، نظام و انقلاب را بیمه کرده است. وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز مردم ایران متحد و یکپارچه و گوش به فرمان رهبری مقابل آمریکا ایستاده‌اند.
مسعود سلطانی‌فر با تجلیل از شهید عالی‌مقام سپهبد سلیمانی تاکید کرد: خون شهید سلیمانی انقلاب را احیا کرد و با افتخار ادامه‌دهنده راه آن بزرگوار خواهیم بود. وزیر ورزش و جوانان افزود: در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن جوانان و قهرمانان و نخبه‌های ورزش کشور حضور گسترده دارند و افتخارات آنها متعلق به مردم و برای شادی دل آنهاست.
***
اسبقیان:
۲۲ بهمن امسال متفاوت با قبل بود
فرمانده مرکز بسیج وزارت ورزش حضور پرشور جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی ٢٢ بهمن را در چهل‌و‌یکمین بهار انقلاب اسلامی ستایش کرد. به گزارش مهر، سیدمحمدشروین اسبقیان در حاشیه راهپیمایی ٢٢ بهمن اهمیت حضور جامعه ورزش و جوانان در چهل‌و‌یکمین فجر انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: خوشحالیم که در چهل‌و‌یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر مردم از جمله جامعه ورزش و جوانان در سراسر ایران با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ٢٢ بهمن حماسه ماندگار و باشکوهی را در همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خلق کردند و باز هم ایستادگی و عظمت ایران اسلامی را به تصویر کشیدند. مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌ها گفت: ٢٢ بهمن امسال که با  چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی متفاوت شد، بار دیگر با پشتیبانی و حمایت جامعه ورزش و جوانان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،  بیانگر واقعیت مهمی است که ورزشکاران و قهرمانان و جوانان این مملکت برخلاف فشار تحریم‌ها و تهدیدهای استکبار جهانی همچنان با قدرت و با شکوه از  کیان مملکت دفاع می‌کنند. سیدمحمدشروین اسبقیان گفت: امروز بیعت مجدد جامعه ورزش و جوانان با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و نقش‌آفرینی در حمایت از جبهه مقاومت و به پاسداشت خون شهید پرافتخار سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک پیروزی و افتخار بزرگ دیگر است که باز هم موجب عزت و سربلندی کشور می‌شود.
***
کمرانی: مهاجرت کیمیا با اصرار همسرش بود
سرمربی تیم ملی تکواندو با تاکید بر اینکه کیمیا علیزاده از قبل قصدی برای مهاجرت نداشته است، گفت: او اگر چنین قصدی داشت تا پیش از رفتن برای ایران مبارزه نمی‌کرد تا کارش برای مبارزه در کشور دیگر سخت‌تر شود. مهرو کمرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مهاجرت کیمیا علیزاده خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم با پخش شدن عکس کیمیا علیزاده، اجباری صورت گرفت تا ماندن او تداوم داشته باشد. قطعا کیمیا همیشه برای ما کیمیا می‌ماند و موضوع رفتن او نیز تصمیمی است که مربوط به زندگی شخصی او است اما ای‌کاش اینطور نمی‌رفت. او جایگاه بالایی در ایران داشت و همه او را دوست داشتند. مردم ایران که شادی خاصی در این چند وقت نداشتند، برخلاف خارجی‌ها با گرفتن مدال خیلی خوشحال می‌شوند. مردم ایران به ‌خاطر وطن‌دوستی و احترام به قهرمانان‌شان قدر مدال‌آوران خود را بیشتر می‌دانند و احترام زیادی برای آنها قائل هستند. سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد ماجرای مهاجرت کیمیا علیزاده بیشتر توسط همسر او پیگیری و اجرایی شده است، گفت: بعد از این موضوع چند بار با علیزاده مکالمه داشتم اما وارد جزئیات نشدیم و فقط احوال‌پرسی کردیم. قطعا این تصمیمی بود که همسرش گرفته بود و زمانی که هر فردی مخصوصا با فرهنگ ایران متاهل می‌شود دیگر نمی‌تواند به تنهایی تصمیم بگیرد. تصمیم کیمیا علیزاده صددرصد تحت‌تاثیر و اصرار همسرش بود اگر نه او اگر واقعا قصد مهاجرت داشت قبل از رفتنش برای ایران بازی نمی‌کرد تا کار به مراتب راحت‌تری برای مبارزه در کشور دیگری داشته باشد.

Page Generated in 0/0054 sec