printlogo


کد خبر: 216343تاریخ: 1398/11/23 00:00
اخبار

کلمه کشته در ادبیات آمریکا تبدیل به ضربه‌مغزی شده است
سردار رمضان شریف در جمع مردم بیرجند در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، آمریکا را با همه هیمنه ابرقدرتی شکست داده و صهیونیست‌های غاصب را کوچک کرده، اضافه کرد: دشمن در ترور سردار سلیمانی اشتباه بزرگی مرتکب شد و مطمئن باشید ترور سردار سلیمانی بساط آمریکا و اسرائیل را از منطقه جمع خواهد کرد. وی همچنین با اشاره به آمار تلفات پایگاه آمریکایی عین‌الاسد و مخفی کردن این آمار عنوان کرد: کلمه کشته در ادبیات آمریکا تبدیل به ضربه‌مغزی شده و خسارات خود را در پی حمله ما به عین‌الاسد کتمان می‌کنند. سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی گفت: بیش از ۵۰ میلیون نفر در مراسم‌های مربوط به شهید سلیمانی شرکت کردند و شهید سلیمانی ویژگی‌هایی چون خاکسار بودن در برابر مردم، ولایتمداری و اخلاص داشت که رهبر معظم انقلاب از آن به‌عنوان مکتب شهید سلیمانی یاد کردند.
***
نابودی قدرت آمریکا‌ با حمله مو‌شکی ‌‌سپاه
سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ساری با اشاره به اینکه پیام ملت ایران پس از شهادت سردار سلیمانی این بود که با قدرت پایگاه آمریکایی‌ها را در عین‌الاسد نابود کردیم و این نشانه قدرت ملت ایران است، گفت: وقتی سردار دل‌ها به شهادت رسید، دولت‌های اروپایی پیام دادند که اگر شما بخواهید پاسخ دهید آمریکا با شما شدید برخورد خواهد کرد اما ما با قدرت پایگاه آمریکایی را در هم کوبیدیم و آن را با قدرت اعلام کردیم و آمریکا هیچ غلطی نکرد و این قدرت ملت ما است و مردم با تکیه بر وعده‌های الهی این قدرت را ایجاد کردند و تمام معادلات آنها به هم ریخته است. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رشادت‌های سردار سلیمانی که از روستای کوچکی به نام قنات ملک کرمان رشد یافت و بسیاری از سردمداران آمریکایی، او را «ژنرال سلیمانی» نامیدند و لرزه بر اندام‌شان افتاده بود، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم و شهید سلیمانی‌ها با ایده و مکتب نبوی و علوی کاری کردند که ابرقدرت‌های استکباری در سوریه، لبنان و عراق زمینگیر شدند. وی افزود: امام راحل این حرکت بزرگ را آغاز کردند و پیروزی‌های متعددی برای ملت حاصل شده است. حضور این ملت سبب شده موفقیت‌های بزرگی به دست آید و امروز در عرصه اقتصاد نیز این موضوع بخوبی ظهور کرده است. 
***
آمریکایی‌ها عین‌الاسد را فقط یک سیلی تلقی کنند
فرمانده‌ کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع مردم کرج با بیان اینکه 40 روز از داغ حق‌طلبان و مبارزان مقابل رژیم نحس و نجس صهیونیستی می‌گذرد، گفت: عروج خونین سرباز ولایت از یاد ملت‌های انقلابی پاک نخواهد شد. تروریست‌های آمریکایی ضربه عین‌الاسد را فقط یک سیلی تلقی کنند. وی با بیان اینکه دشمن از تأخیر اقدام جمهوری اسلامی ایران برای انتقام سخت خوشحال نباشد، افزود: هرچه دست را برای زدن سیلی بعدی بالاتر ببریم، ضربه محکم‌تری را به دشمن خواهیم زد. امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در ادامه ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با گام دوم انقلاب افزود: آرمان‌های انقلاب در کانون توجه جهانیان است. انقلاب اسلامی ایران با دفاع مقتدرانه از منافع و امنیت ملی خود و مقابله شجاعانه با زورگویان، همچنین با دفاع از مظلومان و مستضعفان عالم توانسته جایگاه خود را در جهان تثبیت کند.
***
غربی‌ها به دنبال آشوب بروند باید آماده ضربه دستگاه امنیتی باشند
حجت‌الاسلام حسین طائب، رئیس سازمان اطلاعات سپاه در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه دشمن با فشار حداکثری به دنبال ایجاد ناامنی و کمپین‌‌های اغتشاش بود اما ایستادگی و بصیرت ملت ایران، آنان را ناکام کرد و عقب زد، تصریح کرد: پاسداران گمنام امام زمان(عج) برای مبارزه با فساد و بازگرداندن اموال مردم، دوشادوش همه‌ دستگاه‌های نظارتی و دولتی، آستین‌های خود را بالا زده‌اند و شب و روز نمی‌شناسند. وی گفت: غربی‌ها و عوامل‌شان در داخل کشور بدانند ما نظاره‌گر فتنه‌گری و شرارت آنها نخواهیم بود؛ اگر دنبال آشوب بروند، باید آماده ضربه‌های محکم دستگاه امنیتی باشند. 
***
برنامه فضایی جزو حقوق ذاتی ایران است
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن رد بیانیه مداخله‌آمیز فرانسه درباره برنامه فضایی ایران، آن را از حقوق ذاتی ایران در توسعه علم و فناوری خواند. سیدعباس موسوی مجدداً تاکید کرد: برنامه دفاعی موشکی ایران هم هیچ ارتباطی با قطعنامه ۲۲۳۱ ندارد، چون موشک‌های ایرانی اساساً برای حمل سلاح‌های هسته‌ای طراحی نشده‌اند. گفتنی است وزارت خارجه فرانسه روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای با اشاره به پرتاب ماهواره ظفر به فضا اعلام کرد: فرانسه این پرتاب را محکوم می‌کند، به دلیل آنکه برای پرتاب آن از فناوری موشک‌های بالستیک و بویژه موشک‌های بین‌قاره‌ای استفاده شده است. 

Page Generated in 0/0165 sec