printlogo


کد خبر: 216541تاریخ: 1398/11/28 00:00
اخبار

تمجید مهاجم ریوآوه از طارمی
مهاجم تیم ریوآوه معتقد است مهدی طارمی توانایی بازی برای تیمی مثل اسپورتینگ لیسبون را دارد. به گزارش ایسنا، ریو‌آوه بامداد دیروز در هفته بیست‌ویکم لیگ یک پرتغال، برابر اسپورتینگ قرار گرفت که این دیدار با تساوی یک- یک به پایان رسید. مهدی طارمی که در زمان نقل و انتقالات زمستانی نزدیک به تیم استون ویلا بود از چند تیم بزرگ پرتغالی از جمله اسپورتینگ لیسبون نیز پیشنهاد داشت. به گزارش اوجگو، برونو موریرا، مهاجم تیم ریوآوه معتقد است هم‌تیمی او یعنی مهدی طارمی توانایی بازی در اسپورتینگ را دارد و به اندازه کافی خوب است. در همین ارتباط او گفت: مهدی بازیکن بسیار خوبی است و به نظر می‌تواند در تیمی مثل اسپورتینگ لیسبون بازی کند. این مهاجم ۲۷ ساله ۴۵ بازی ملی نیز برای تیم ملی ایران دارد. وی برای تیم ملی کشورش ۲۱ گل به ثمر رسانده است و این تیم را به جام ‌جهانی روسیه در سال ۲۰۱۸ رساند. مهدی طارمی 2 بار در پرسپولیس آقای گل شد و در ادامه به دلیل امضای قرارداد با ریزه اسپور و بازگشت به پرسپولیس 4 ماه محروم شد. او در ادامه راهی الغرافه قطر شد و سپس تصمیم به حضور در ریوآوه پرتغال گرفت.
***
قرارداد ۱۸۰ میلیون پوندی قطری‌ها با بکام
سرمایه‌گذاران قطری با امضای قراردادی ۱۸۰ میلیون پوندی با باشگاه دیوید بکام، اسپانسر رسمی اینتر میامی شدند. به نقل از سان، بعد از هفته‌ها مذاکره فشرده و محرمانه، دیوید بکام مالک باشگاه اینتر میامی در لیگ آمریکا- که چند هفته دیگر اولین بازی خود را در MLS انجام خواهد داد- با سران قطری به توافق رسید و سرمایه‌گذاران قطری به عنوان اسپانسر این باشگاه فعالیت خواهند کرد. قطر مایل است سرمایه‌گذاری‌ها را به خارج از این کشور هدایت کند تا تصویر و وجهه بین‌المللی خود را بهبود بخشد. میامی و برند بکام کاملا با این هدف متناسب هستند. در این قرارداد ۱۸۰ میلیون پوندی که 2 هفته پیش به امضا رسیده است، نام قطر بر ورزشگاه، البسه و کالاهای تجاری اینتر میامی نقش خواهد بست. منابع خبری می‌گویند بکام ۴۴ ساله اطمینان دارد این کشور مواضع خود را درباره مسائل حقوق بشری تعدیل خواهد کرد. او نیز چندی پیش از برگزاری جام‌جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر حمایت کرد و اخیرا عکس سلفی با ناصر الخلیفی، رئیس سرمایه‌گذاری‌های ورزشی قطر منتشر کرد.
***
ایتالیا میزبان قایقرانی بادبانی انتخابی المپیک قاره آسیا شد
رقابت‌های انتخابی قایقرانی بادبانی آسیا برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل ویروس کرونا از چین به ایتالیا منتقل شد. فدراسیون جهانی قایقرانی بادبانی اعلام کرد رقابت‌های آسیایی این رشته ورزشی برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به جای چین در کشور ایتالیا برگزار می‌شود. پیش از این قرار بود این رقابت‌ها از یک ماه دیگر در چین برگزار شود اما حالا قرار است در شهر جنوا و در خلال جام‌جهانی انجام شود. ویروس کرونا باعث لغو یا به تعویق افتادن بسیاری از مسابقات ورزشی شده است. تاکنون بیش از ۶۹ هزار مورد ابتلا و ۱۶۰۰ کشته از زمان شیوع این ویروس در شهر ووهان چین گزارش شده است. جان کواتس، رئیس کمیسیون هماهنگی بین‌المللی المپیک توکیو ۲۰۲۰، گفت سازمان بهداشت جهانی تاکید کرده است برنامه‌ای برای لغو یا به تعویق انداختن بازی‌های المپیک وجود ندارد. المپیک قرار است بین ۲۴ جولای و ۹ آگوست برگزار شود.

Page Generated in 0/0134 sec