printlogo


کد خبر: 216742تاریخ: 1398/12/3 00:00
برنامه اردوی آماده سازی تیم ملی اعلام شد
استارت اسکوچیچ

گروه ورزشی: اولین برنامه اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان با سرمربی جدید اعلام شد و اسکوچیچ برای زیر نظر گرفتن
ملی پوشان به اروپا رفت.
به گزارش «وطن‌ امروز»، اولین آزمون دراگان اسکوچیچ آسان است و تیم ملی فوتبال ایران روز هفتم فروردین‌ماه سال 99 در ورزشگاه آزادی به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود و به همین دلیل برنامه آماده‌سازی تیم ملی مشخص شده است.
طبق برنامه، اردوی تیم ملی فوتبال ایران قرار است از 27 اسفندماه در تهران برگزار شود و ملی‌پوشان 2 تیم استقلال و فولاد که روز 28 اسفند با یکدیگر بازی می‌کنند، در صورت دعوت، روز بیست‌و‌نهم به اردوی تیم ملی فوتبال ایران اضافه خواهند شد.
 
* سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصمیم دارد از تمام فرصت ها
 برای آماده‌سازی ملی‌پوشان استفاده کند و به همین دلیل برای دعوت از بازیکنان منتظر بازی استقلال و فولاد در روز 28 اسفند نخواهد ماند. 
اسکوچیچ اما 2 آزمون بسیار سخت در خرداد‌ماه 99 دارد و باید مقابل بحرین و عراق در ورزشگاه آزادی بازی کند و در صورت پیروزی می‌تواند به صعود به مرحله بعد بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر امیدوار باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تماشای 2 دیدار استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عازم کشور بلژیک شد.
دراگان اسکوچیچ با سفر به کویت و امارات، دیدار استقلال و الاهلی عربستان و همچنین پرسپولیس و الشارجه امارات را تماشا کرد سپس به بلژیک رفت.
سرمربی جدید تیم ملی برای بررسی عملکرد لژیونرها راهی کشور بلژیک شد و به ترتیب در تمرینات تیم‌های یوپن (تیم عزت‌اللهی و ابراهیمی)، شارلوا (کاوه رضایی، علی قلی‌زاده و یونس دلفی) و سپس در تمرین خنت (میلاد محمدی) شرکت کرد.
اسکوچیچ قرار است فردا تماشاگر دیدار تیم‌های بروژ و شارلوا باشد و بلافاصله در همان روز دیدار تیم‌های اندرلخت و یوپن را از نزدیک تماشا کند.
 
* گزینه‌های ایرانی دستیاری اسکوچیچ مشخص شدند
سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران بزودی دستیار ایرانی خود را از بین ۵ گزینه خواهد شناخت.
به گزارش مهر، دراگان اسکوچیچ که به جای مارک ویلموتس هدایت این تیم را پذیرفت و باید بزودی کارش را در دور دوم مرحله گروهی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آغاز کند، بزودی دستیار ایرانی‌اش را از بین ۵ گزینه انتخاب خواهد کرد.
بنا بر این گزارش، کریم باقری، محرم نویدکیا، سهراب بختیاری‌زاده، پیروز قربانی و وحید هاشمیان محتمل‌ترین نفراتی هستند که ممکن است از بین آنها یکی به عنوان دستیار ایرانی اسکوچیچ انتخاب شود.
 
* جایگاه ایران در رده‌بندی فیفا تغییر نکرد؛ سی‌و‌سوم جهان، دوم آسیا
در نخستین رده‌بندی تیم‌های فوتبال ملی جهان در سال ۲۰۲۰، جایگاه تیم ملی فوتبال کشورمان تغییر نکرده و همچنان در جایگاه سی‌و‌سوم قرار دارد.
به گزارش تسنیم، فدراسیون جهانی فوتبال اولین رده‌بندی تیم‌های ملی جهان در سال 2020 (مربوط به ماه فوریه) را اعلام کرد که بر این اساس تیم ملی فوتبال ایران بدون تغییر جایگاه نسبت به رده‌بندی قبلی همچنان در رده‌ سی‌و‌سوم جهان و جایگاه دوم آسیا قرار دارد.
با توجه به عدم برگزاری بازی‌های ملی در اکثر نقاط جهان، جایگاه بسیاری از تیم‌ها تغییر نکرده و تیم ملی ایران هم در زمره این تیم‌ها قرار داشته است.
 

Page Generated in 0/0159 sec