printlogo


کد خبر: 216870تاریخ: 1398/12/5 00:00
اخبار

دیاباته تا پایان سال 98 دور از میادین فوتبال
مهاجم تیم فوتبال استقلال تا پایان سال 98 نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و در این مدت باید روند درمانی خود را پیگیری کند. به گزارش فارس، شیخ دیاباته، مهاجم تیم فوتبال استقلال بعد از مصدومیتی که در دیدار با نفت مسجد سلیمان با آن مواجه شد، از کادر فنی این تیم مرخصی گرفت و برای دیدار با خانواده‌اش راهی فرانسه شد. این بازیکن به این شرط به فرانسه سفر کرد که روند درمان خود را در آنجا پیگیری کند اما حالا با بازگشت وی به تهران مشخص شده شرایطش نه‌تنها تغییر نکرده بلکه وضعیت کشاله دیاباته بدتر از قبل هم شده است! مهاجم تیم فوتبال استقلال که کادر فنی استقلال روی او حساب ویژه‌ای باز کرده بود، روز گذشته از پای خود عکس گرفت اما ظاهرا عکس MRI پیام‌های خوبی را برای کادر فنی تیم استقلال نداشته و وی باز هم چند هفته آینده را از دست خواهد داد. اگر چه با توجه به شیوع ویروس کرونا ممکن است برگزاری مسابقات لیگ برتر تحت تاثیر قرار بگیرد و حتی لغو شود اما با همه این شرایط دیاباته فعلا نمی‌تواند در تمرینات تیم فوتبال استقلال شرکت کند. پیگیری‌های فارس نشان می‌دهد دیاباته تا پایان سال 98 نمی‌تواند استقلال را همراهی کند و در این بین وی دیدارهای لیگ برتر و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم تا آن مدت از دست داده است، مگر اینکه مسابقات عقب بیفتد یا به زمان دیگری موکول شود. 
***
محکومیت امارات از سوی فعالان حقوق بشر
میزبانی جنجالی از دوچرخه‌سوار صهیونیست
فعالان حقوق بشر دولت امارات را به خاطر میزبانی از دوچرخه‌سوار رژیم صهیونیستی محکوم کردند. سایت «سما الاخباریه» خبر داد عومر گولدشتاین، دوچرخه‌سوار اسرائیلی در مسابقات بین‌المللی این رشته به میزبانی امارات شرکت می‌کند. این برای نخستین‌‌بار است که یک دوچرخه‌سوار نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات بین‌المللی در یک کشور مسلمان حضور پیدا می‌کند. فعالان حقوق بشر این اقدام دولت امارات را در راستای عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر دانستند و این اقدام خیانتکارانه در حق مردم فلسطین را محکوم کردند. 
***
شکست غیر‌منتظره رئال‌مادرید
رئال‌مادرید با شکست برابر لوانته جایگاه نخست جدول لالیگا را از دست داد و بارسلونا صدرنشین جدید این رقابت‌ها شد. در آخرین بازی شنبه‌شب از هفته بیست‌و‌پنجم لالیگا، رئال‌مادرید برابر لوانته قرار گرفت و با یک گل از میزبانش شکست خورد. مادرید با وجود اینکه در نیمه نخست برتر از حریف بود اما نتوانست به گلی دست یابد. در ۴۵ دقیقه دوم شرایط کمی متفاوت بود و لوانته حمله‌های خوبی سمت دروازه سفیدپوشان انجام ‌داد. بازی تقریبا برابر بود که خوزه لوئیس مورالس با یک ضربه زیبا و ناگهانی نتیجه را یک بر صفر به نفع میزبان کرد. تلاش‌های شاگردان زین‌الدین زیدان در ۱۰ دقیقه باقی مانده بی نتیجه بود و آنها 3 امتیاز مهم را از دست دادند تا بارسلونا صدرنشین جدید لالیگا لقب بگیرد. مادرید ۵۳ امتیازی است و بارسلونا ۵۵ امتیاز به دست آورده است. 
***
اماکن ورزشی آکادمی ملی المپیک تا اطلاع ثانوی تعطیل شد
با توجه به شرایط پیش آمده درباره شیوع ویروس کرونا، تمام اماکن ورزشی آکادمی ملی المپیک تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به ویروس کرونا، آکادمی ملی المپیک اطلاعیه‌ای مبنی بر تعطیلی اماکن ورزشی این مجموعه صادر کرد.

Page Generated in 0/0035 sec