printlogo


کد خبر: 216896تاریخ: 1398/12/5 00:00
اخبار

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا:
مطالبه رهبری از نیروی هوایی باعث ایجاد مسیر جدید در این نیرو شد
سردار سرتیپ شیرازی در بازدید از مجتمع اوج نهاجا گفت: مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از نیروی هوایی موجب دلگرمی و باعث به وجود آمدن مسیر جدید در این نیرو شد. به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در بازدید از مجتمع اوج نیروی هوایی ارتش، ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده نهاجا و کارکنان این نیرو اظهار کرد: مجتمع اوج نهاجا با توجه به احساس نیاز به تولید قطعات، نگهداری، ضرورت خودکفایی نیروی هوایی ارتش و استفاده از تجهیزات و نوسازی ایجاد شده است.
وی افزود: حضور و بازدید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سال‌های گذشته از مجتمع اوج نهاجا موجب دلگرمی و روحیه گرفتن کارکنان و باعث به وجود آمدن مسیر جدیدی در نیروی هوایی شد. سردار شیرازی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی جوان و کارآمد گفت: این مجتمع بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب و احساس نیاز تولید قطعات ایجاد شد و طبق فرمایشات ایشان باید کار را از دانشگاه و دانشجویان شروع کنیم و فرصت مغتنمی است که دانشجویان ضمن توانمندسازی خود در این رشته، در آینده به اساتید همین مجتمع تبدیل شوند.
***
اردوهای راهیان نور برای پیشگیری از شیوع کرونا متوقف شد
بنا بر اعلام رسمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با ابلاغ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، اردوهای راهیان نور به منظور پیشگیری از شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی متوقف شد. به گزارش مهر، سردار بهمن کارگر، رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: بنا بر اعلام رسمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با ابلاغ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سازمان‌های نیروهای مسلح و دستگاه‌های کشوری به منظور حفظ سلامتی زائران عزیز راهیان نور و برای پیشگیری از شیوع و آلودگی به ویروس کرونا، مقرر شد سفر و اعزام‌های گروهی راهیان نور (با اتوبوس، مینی‌بوس و قطار) برای بازدید از یادمان‌های مناطق عملیاتی دفاع‌مقدس در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و همچنین یادمان‌های دریایی در استان‌های هرمزگان و بوشهر تا اطلاع ثانوی متوقف شود. وی افزود: همه یادمان‌های مذکور آمادگی لازم را برای پذیرش سایر زائران و مسافرانی که به آن مناطق سفر می‌کنند دارند.
***
کاهش مشارکت نتیجه عدم توجه دولت و مجلس به مشکلات مردم بود
حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مردم در انتخابات گفت: کاهش مشارکت مردم در انتخابات این دوره مجلس به عملکرد دولت دوازدهم و مجلس دهم بازمی‌گردد که نتیجه عملکرد آنها را در سفره خود دیدند. وی افزود: من امروز به مردم حق می‌دهم درباره اینکه دولت و مجلس باید حرف‌های مردم را می‌شنیدند و اقدامات لازم را جهت حل مسائل و مشکلات مردم انجام می‌دادند اما نه دولت گوش شنوایی برای شنیدن مسائل مردم داشت و نه مجلس.  سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: هر چه مردم و رهبری می‌گفتند معیشت و اقتصاد، آقایان دولتی ساز برجام را می‌زدند و متأسفانه مجلس هم هیچ ورودی برای حل مشکلات مردم نداشت. پژمان‌فر خاطرنشان کرد: نتیجه این عدم توجه به مشکلات جامعه این است که مردم تصمیم گرفتند با جریان حاکم بر دولت و مجلس همراهی نکنند و به‌رغم حضور فعال جریان لیست امید و اصلاحات، مردم اقبالی نسبت به آنها نداشتند. 

Page Generated in 0/0072 sec