printlogo


کد خبر: 216905تاریخ: 1398/12/5 00:00
سخنی با منتخبان مردم

مهرداد بذرپاش: انتخابات تمام شد؛ با همه خوب و بدش به پایان رسید؛ با همه دلخوری‌ها و خوشحالی‌ها به سرانجام رسید؛ کشوری که یک روز انتخاباتش به تعویق نمی‌افتد یعنی کشوری قوی است؛ از امروز دوران رفاقت‌ها برای ساختن ایران باید آغاز شود. این مجلس منتخب از 7 خرداد 99 مجلس همه ایران است؛ منتخبان آن هم با هر سلیقه‌ای نماینده همه مردم هستند. بعد‌ها راجع به نرخ مشارکت هم صحبت می‌کنیم ولی فعلا:
1- به کار واداشتن این دولت و دستگاه‌های اجرایی، وظیفه این مجلس از زمان تشکیل است.
2- حفظ انسجام در میان منتخبان برای خدمت به مردم جزو ضرورت‌هاست و خدای ناکرده قدرت‌طلبی‌های مضر در انتخابات هیأت‌رئیسه و کمیسیون‌ها مجلس را فشل و به آبروی جبهه انقلاب خدشه‌ وارد می‌کند.
3- اعتماد مردم سرمایه ارزشمندی  است که باید قدر آن را دانست و آن را پشتوانه ساختن ایران عزیز کرد. یک روز را هم برای خدمت از دست دادن خسران است، پس از هم‌اکنون جلسات کارشناسی و تصمیم‌سازی مقدمات حضور در مجلس را تشکیل دهید، تا خدای نکرده فرصت مهم چند ماه اول مجلس هدر نرود.
4- در گام دوم انقلاب به فرموده رهبر عزیز و توسط جریان جوان‌سازی سیستم مدیریت کشور، به حول و قوه الهی جوان‌های متخصص خوبی فرصت حضور در مجلس را پیدا کردند. کار دقیق و عالمانه و تحول‌گرایانه، زمینه را برای اصلاحات اساسی برای مردمی‌سازی و جوان‌سازی حکمرانی کشور از طرف جوانان خوب و انقلابی فراهم خواهد کرد؛ این توقع از این عزیزان می‌رود.
5- مرکز پژوهش‌های مجلس، محل ارتباط با همه کارشناسان و متخصصان کشور است؛ این مرکز می‌تواند منشأ تحول در مجلس آینده باشد.
6- مجلس شفاف، مجلس گام دومی است. شفافیت در عملکرد مجلس و آرا و اقدامات، یکی از خواسته‌های رأی‌دهندگان بوده است و این می‌تواند به افزایش اعتماد عمومی به نهاد قانونگذاری بینجامد.
7- بسیاری خوبان به دلیل محدودیت در انتخاب از راهیابی بازماندند حتما باید با ایشان در تماس بود و نظرات و ایده‌ها و طرح‌های آنان را اخذ کرد و از آن بهره ‌برد. این همه رویش‌های جوان انقلاب را که آماده خدمت با هزاران ایده و نظر هستند، مشاوران امین خود قلمداد کنید و دست‌شان را به گرمی بفشارید، برای ایرانی سربلند؛ ان‌شاءالله!

Page Generated in 0/0124 sec